Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingsteshow Vallensbæk
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 13:59

Der bliver da ikke meget at kigge på i Vallensbæk den 9. april.

Foreløbig er der meldt 5 DSP hingste.


mvh

Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 DV hingstene.
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 14:36

Bare rolig. De plejer at komme på i sidste øjeblik. Det gjorde de også sidste år.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene


Fuldblods hoppeplag sælges. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH. Evt. bytte med bil.


Løvehovede Kaninunger sælges.


Sommergræs 2009 søges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vallensbæk
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 21:00

Der er først sidste tilmelding om et par dage (og så skal 10-dages testen lige afsluttes for de unges vedkommende), og DV hingsteholdere er desværre ikke de hurtigste i verden ;-) Så bare rolig der skal nok komme nogen...



0
0
Svar på denne tråd
 
 hingste
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 09:33

Du kunne jo varme op med at komme til hingstedag Sjælland (DOA og FHF) på Søndag d 22 på team Cabe i Ringsted.....


Se www.hingstedag.dk for mere info.


Der er der masser af skønne hingste og se på.... og nej, de ligner ikke en traktor eller noget andet der skulle trække en plov ude i marken


Der bliver også vis meget go ridning....!

0
0
Svar på denne tråd
 
 stald cajus kommer over
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 10:42

eller jeg snakkede da med en af deres grooms i weekenden som sagde hun skulle afsted med dem...






Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så starter det
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 11:33

Nu var det jo lidt for sjov at jeg startede denne tråd.


Men nu er de 2 første hingste klar til den 9. april 2009


www.hingsteshow.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Electric kommer også
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 11:39

Ifølge Olsens hjemmeside, så planlægger de da også at Electric selvfølgelig skal komme og forsvare sin titel som dagens hingst.



Stutteri Shah

TIL SALG:
Talentfuld holstener hoppeplag ud af eminent spring hoppestamme.
Kjær's Camilot



0
0
Svar på denne tråd
 
 Supert.
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 12:06

Så begynder der at ske lidt.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene


Fuldblods hoppeplag sælges. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH. Evt. bytte med bil.


Løvehovede Kaninunger sælges.


Sommergræs 2009 søges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer med
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 15:29

Jeg kommer med kameraet...


Mvh. Gitte


www.designofg.dk

www.staldolsen.dk
Hestefotograf

Sælges:
Chano - pintovallak på 11 år - se mere her
Freja - Tinkerhoppe, hingstemor - se mere her

Nemo Stengaard - DV vallak på 5 år - se mere her





0
0
Svar på denne tråd
 
 Katrinelund
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 19:28

kommer som sædvanlig også til Sjælland. I år har de valgt at tage Temptation, Lancelot, Prince Perfect og Weltjunge med. Desværrer kommer jeg ikke - der er dælme lidt langt fra Mors :)


Anette


www.staldkalhave.dk


Super pony sælges - se hjemmesiden!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunny-boy
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 22:54

Har snakket med Margit Ørum i dag,og planen er at hun kommer med Sunny-boy.

Nu hvor 10 dages testen er afsluttet i eftermiddag,bliver der mok også tilmeldt nogle unge hingste.

Så der skal nok komme en del hingste,det bliver en spændende dag......

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingste.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 15:11

Ja Sonny Boy er tilmeldt. Samt:

Chellys Z

Samarant

Don Kennedy

Electric

Carpenter

Weltjunge

Temptation

Lancelot

Itsabrahma


Håber da der bliver tilmeldt lidt flere springhingste. Ellers ser det lidt sløjt ud på den front.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene


Fuldblods hoppeplag sælges. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH. Evt. bytte med bil.


Løvehovede Kaninunger sælges.


Sommergræs 2009 søges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubiiiii.
Forfatter: 
Dato:  29-03-2009 07:51

Diamant de Revel kommer. Skønt.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene


Lovende hoppeplag sælges. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH. Evt. bytte med bil.


Løvehovede Kaninunge sælges.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hingsteshow
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 16:20

Kan nogen komme med et referat, da jeg er syg og har ikke kunne deltage?


mvh

Lone





Lundebakken's Gabriella til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Samarant
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 17:36

blev velfortjent dagens dressurhingst . Heartbeat blev for spring og Atlas Steensgård for ponyerne.


Jeg blev positiv overrasket over Temptation, Fassbinder og Laetare.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Electric
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 21:49

Nogle der har set Electric gå idag? - kunne ikke komme idag, men ville godt nok gerne have set ham gå. Blev jo snydt i Herning...



0
0
Svar på denne tråd
 
 T Lancelot
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 22:16

Hvad med Tailormade Lancelot - hvordan så han ud?


Hvem 'faldt igennem'?

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 23:57

Jeg var der og er netop nu ved at lægge vidoer op på opslag og billeder af følgende hingste


Electric både under rytter og løs


Samarant - Dagens Hingst 2009


Temptation


Bøgegårdens Laurino


Rosentanz


Sixten Langholt


Synes ikke rigtig der var nogen der faldt igennem, men ponyerne kedede mig bravt.


Opstalding til Hoppeplag fra 2008 søger opstalding i nordjylland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hingsteshow
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 01:39

jeg har netop lagt en masse billeder ind på min hjemmeside af alle hingstene - opdelt under DV og DSP og i alfabetisk rækkefølge - hav tålmodighed for der er rigtig mange...


www.jaegersminde.dk/ hingsteshow2009.html


Jeg var mest begejstret for Fassbinder, Sixten og Coulthard


Tailormade Lancelot kom ikke, det gjorde Don Kennedy heller ikke...


Electric synes jeg hænger meget på forparten, og synes egentlig ikke rigtig han har udviklet sig ridemæssigt, lidt skuffende...


Ellers synes jeg faktisk at mange af dem viste sig bedre end i Herning...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingste
Forfatter: 
Dato:  10-04-2009 08:31

Jeg var der også igår i Vallensbæk, og jeg var også begejsret Fassbinder og Coulthard, Jakas Don Lux synes jeg også var fin.


Electric skuffede mig meget, både løs og ridemæssigt.


Laetare synes jeg også var rigtig fin, bedre end de videoer jeg har set af ham.


Itsabrahma synes jeg også var rigtig fin, når man tænker på hans alder og karriere, han viste sig fint frem.


Ponyerne kedede også mig lidt, men jeg kan godt forstå de unge piger ikke turde at give dem lidt mere frie tøjler, men savnede at se noget mere gang fra dem.


Jeg kunne godt have tænkt mig at se hingstene løse, især de unge, da de jo selvfølgelig ikke havde meget ridemæssigt at vise frem endnu, 5 min er lang tid at se på en hingst der kun kan trave og galopere under rytter. Det savnede jeg.


Men ellers en god og hyggelig dag.



Mvh Rikke



www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland


Klubben uden grænser




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider