Jeg var der også igår i Vallensbæk, og jeg var også begejsret Fassbinder og Coulthard, Jakas Don Lux synes jeg også var fin.
Electric skuffede mig meget, både løs og ridemæssigt.
Laetare synes jeg også var rigtig fin, bedre end de videoer jeg har set af ham.
Itsabrahma synes jeg også var rigtig fin, når man tænker på hans alder og karriere, han viste sig fint frem.
Ponyerne kedede også mig lidt, men jeg kan godt forstå de unge piger ikke turde at give dem lidt mere frie tøjler, men savnede at se noget mere gang fra dem.
Jeg kunne godt have tænkt mig at se hingstene løse, især de unge, da de jo selvfølgelig ikke havde meget ridemæssigt at vise frem endnu, 5 min er lang tid at se på en hingst der kun kan trave og galopere under rytter. Det savnede jeg.
Men ellers en god og hyggelig dag.