Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Anbefal en pony dressur hingst
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 09:52

Jeg kunne godt bruge lidt input til hingstevalget til 2 af mine hopper.

Helt overordnet skal det være hingste af høj kvalitet med et særdeles godt bevægelsesmønster. Avlsforbund kan være Reitpony, DSP eller Welsh.

Til Bianca leder jeg efter en hingst man må kunne formode at kunne forbedre halslængden og som højst er 146.

Til Sandra er jeg på udkig efter en hingst der giver højtstillede afkom også på lidt lavstammede hopper.

Begge disse hopper er rigtigt godt bygget og har et rigtigt godt bevægelsesforløb. Dette skal naturligvis fastholdes.

Og da tid bliver en knap ressource her til foråret, skal det være en hingst der er tilgængelig med enten køle, eller frostsæd. Eller alternativt står på Sjælland.

Glæder mig til at få jeres input.

Mange hilsner

Lene

Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed.

Englykke

0
0
Svar på denne tråd

hingst
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 10:16

prøv at se på www.stald-toftegaarden.dk hjemside der er flere hingste de tapper selv og det er på sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Ingen andre
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 21:04

ER der andre der har gode input?

0
0
Svar på denne tråd

jo jo !!!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 15:04

det med køle og frost er blevet lidt af en efterspurgt vare !!Jeg synes nu også det gør livet nemmere !

FB Gangster, Lazio Kærlund og Nyholms Sinatra er begge tilgængelig via frost.

Going Top og Moonwalker er ikke tilgængelige længere

Ellers er der jo fine hingste hos eurosæd - mange med fantastiske avlsresultater.

www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

hestemassage

ifolet SDH hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

TRansport sæd
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 09:12

Er der nogen der ved om man kan få transportsæd fra de hingste der står hos Elin og Egon Kragh?

Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed.

Englykke

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 10:32

Hvad med Power Boy fra Flyinge. Han har ihvertfald avlet ponyer med super resultater.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Dressur hingste valg
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 14:38

Vi regner med at vi skal have vores Bronze medajle hoppe i fol med enten Moonwalker eller Going Top, man kan dog kun få frost sæd, men det gør ingen ting da hoppen fint kan komme i fol med frost :-)

Så jeg vil sige enten Moonwalker eller Going Top, da de selv er i toppen af sporten, og de har rigtig gode avlsresultater.

0
0
Svar på denne tråd

Jeopardy
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 16:23

.... Going Top og Moonwalker er ikke til rådighed via frost i år .... eller køle .

Så har Claus ombestemt siden sidste uge.

www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

hestemassage

ifolet SDH hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kay ♥rawa♥
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 20:30

Vi har lige snakket med Claus idag, og han sagde at vi godt kunne få frost sæd, men ved ikke om der er forskel på folk, vi har nemlig kendt Claus og Pernille, i en hel del år.. ;-)

0
0
Svar på denne tråd

hej ..........
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 20:41

ok - jamen så er der forskel !?!

Jeg venter et føl efter Moonwalker om en måned - jeg har ikke bestemt endnu om jeg skal lave en til.

En af mine bekendte fik at vide i sidste uge, at der ikke var sæd efter Moonwalker eller Going Top, og derfor var hingstene taget af DSP hingsteliste ???

www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

hestemassage

ifolet SDH hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kay ♥rawa♥
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 21:30

Tror det er fordi de ikke har fået snakket med DSP, eller også er de ligeglade, da der næsten ikke er nogen der bruger dem herhjemme.? Rikke, sagde faktisk at hun ikke kunne forstå at de var taget af listen?

Claus snakkede noget om at når man købte sæd fra Moonwalker, så fik man til 2 hopper, men da vi kun skal bruge til en er det lidt træls.! Men vi ringer til Claus når han kommer hjem fra Tyskland, da vi lige skal have en pris på Going Top, osv.!

0
0
Svar på denne tråd

6 strå..............
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 21:44

vi købte 6 strå/ en portion - vi måtte bruge stråene som det passede os .

Vi fik 2 hopper ifol, men desværre absorberede den ene hoppe efter et par måneder, så derfor venter vi kun et føl efter ham.

FB Gangster / Birgit kører samme system.

www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

hestemassage

ifolet SDH hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kay ♥rawa♥
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 21:57

Træls med hoppen,

Men vi ringer somsagt til ham igen om et par dage, da vi enten vil bruge Moonwalker eller Going Top:-)

Men går ud fra man stadig kan få sæd, så du kan jo prøve at ringe til Claus, hvis det er i skal bruge ham igen :-)

Hvilken en af hopperne "smed" føllet?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider