Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 er det normalt
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 14:23

tja nu begynder jeg at blive lidt nervøs, min hoppe har længe haft tegnene på foling, hun fik de lange voksproppe, blev slap i skeden, og blød omkring halerod havde fået stort flot yver, men nu er størrelse på den ene og anden side forskelligt, den ene side er blevet helt slap, mens den anden er helt spilet ud.

er det normalt hun har den sidste uge været meget urolig, og boksen har været gravet helt op hver morgen, samtidig har hun flere gang brudt ud af sin egen boks, og ind til min lille shetlænder hvor hun så står med hovedet på ryggen af hende. hendes termin var i går.

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja - jeg har
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 00:14

desværre ikke erfaring om hvorvidt det er normalt, men jeg håber da at alt kommer til at gå godt med hoppe og føl.


Lad os vide hvordan det går.


Held og lykke herfra.


Mvh Janni


Venter føl efter Mon-Ami X

April 09


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider