|
|
| Quidam de Revel |
|
|
Hej alle!
Håber at kunne få lidt hjælp.
Er der nogen af jer som ved om Quidam står til avls-benyttelse? Og hvis han har en hp, hvad hedder den så?
Håber på svar!
>>Josephine<< ~Desert Song~Smart Sammy~Storm~Milgun Goofy~Firefly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ved du hvorfra jeg kan finde flere oplysninger om ham, fx hvor han står?
>>Josephine<< ~Desert Song~Smart Sammy~Storm~Milgun Goofy~Firefly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Velin.. |
|
|
Ring til Velin,de kan helt klart hjælpe dig.
men du er klar over at sæd efter ham,koster omkring 30.000kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han står |
|
|
ganske rigtigt i stalden hos thomas og bliver redet hver dag men starter ikke mere, efter den skade den har haft.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Quidam... |
|
|
..."bedækker" ganske rigtigt kun med frostsæd - og kvaliteten er RIGTIG god kan jeg hilse og sige!!!
Mht. prisen, så er det delvist rigtigt at den er på 30.000 kr. - rigtigt på den måde, at det koster han herhjemme - mens han igennem Frankrig kun koster omkring det halve!
På mit arbejde venter vi bl.a. 3 Quidam´er i år - jeg er spændt på om de får mors eller fars temperament (ved godt hvilket jeg vil foretrække - passede Qui i et år!!!).
Men hvis du er seriøst interesseret i at få din hoppe bedækket med ham - så ring til Flemming Velin og få en snak med ham, han kan også råde dig til om Qui passer til din hoppe.
Hvis du vil have oplysninger om ham, så prøv at søge på nettet - desværre for os danskere, står en del af det der kommer frem på fransk...
Mvh.
Trine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Små afkom |
|
|
Hvis man overvejer at bruge Quidam skal man bare vide at han kan avle MEGET småt. Jeg har hørt om afkom i ponystørrelse selv på varmblodshopper.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet