et Rosentanz afkom fra sidste år. Han kan ihvertfald lave de vildeste krumspring. Min datter skal bruge ham som dressurhest, men hun har allerede planlagt at han skal min. gennemføre en LC springbane på et tidspunkt.
Jeg så en 3 års hingst i Herning sidste år, der løssprang. I mine meget urutinerede spring-øjne så det da ikke helt åndsvagt ud, han kom da over på den anden side. Så mon ikke det kan lade sig gøre at de kan hoppe en lille pind.
Med venlig hilsen
Lene
Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges
....kunne springe eftersom Rosentanz' mor er optaget i Programm Hannoveraner Springpferdezucht. Dog forudsætter der nok at der også er springblod på morsiden.