Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Rosentanzafkom....
Forfatter: 
Dato:  10-03-2009 12:51

Kan Rosentanz-afkom springe?


Har I set eller hørt om nogle af hans afkom som har springpotientale....?



''Uden konflikter er der ingen relationer.''


Er ejer af den skønneste unghest efter Rosentanz, kan det blive bedre? (o;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  10-03-2009 13:05

et Rosentanz afkom fra sidste år. Han kan ihvertfald lave de vildeste krumspring. Min datter skal bruge ham som dressurhest, men hun har allerede planlagt at han skal min. gennemføre en LC springbane på et tidspunkt.

Jeg så en 3 års hingst i Herning sidste år, der løssprang. I mine meget urutinerede spring-øjne så det da ikke helt åndsvagt ud, han kom da over på den anden side. Så mon ikke det kan lade sig gøre at de kan hoppe en lille pind.


Med venlig hilsen


Lene


Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 De burde
Forfatter: 
Dato:  10-03-2009 13:24

....kunne springe eftersom Rosentanz' mor er optaget i Programm Hannoveraner Springpferdezucht. Dog forudsætter der nok at der også er springblod på morsiden.



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider