Hej alle sammen 
Min Aspecada har desværre INGEN papire. Hun har ikke engang et vaccinationsbevis og er ej chippet (alt dette er der ved at blive lavet om på, jeg har netop købt hende). Hun har ingen stamatvle, men hendes afstamning kendes nogenlunde.
Hendes far sku være Oldenborg (måske forædlet med fuldblod) og hendes mor sku efter en DV hoppe.
Hvordan får jeg først og fremmest oprettet hende i systemet (hestedata)? Hvordan får jeg udstedt et hestepas til hende?
Og kan jeg få hende registreret hos DV i F1?
Eller måske i Oldenborg forbundet ?
Håber på svar fra nogle kloge hoveder 