Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Bud på præmiering
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 14:11

Er der nogen der tør komme med et bud hvem af de 3 års hingste, der kommer med i præmieringen?


Af dem jeg har set har jeg følgende på listen:


L'espoir

White Star

Klepgaps Don Nido

Gørklintgårds Santos.....




0
0
Svar på denne tråd
 
 Umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 14:55

Udfra det der er udtaget til dagens kåring, så bliver fordelingen vel 4 spring- og 2 dressurhingste.


Så er Gørklintgårds Santos vel selvskrevet og så måske Stevie Wonder efter Stedinger-White Star. Så kan det da godt være at BH som sædvanlig skal have en med.


Springhingste vil jeg ikke udtale mig om, der har jeg brugt tiden til alt muligt andet.



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så jeg rigtigt??
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 17:05

Tog de Baltimore Vrå til præmiering?



0
0
Svar på denne tråd
 
 Svarer selv
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 17:09

Yes Yes Yes ... kanont!!! Ih hvor det glæder mig at de tog ham


---


Hvor er det irriterende at forbindelsen falder ud hvert 3 sek. så man kun får brudstykker med



0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kunne da bare ringe ;-)
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 20:49

Det var virkelig en fin præmie-ring, og der var alle mine favoritter. Virkelig fine hingste, og jeg synes rækkefølgen og beskrivelserne passede rigtig godt på det vi havde set.



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!


Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 super..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 15:45

Det var da en super årgang, kunne næsten ikke holde savlen tilbage.

Meget velfortjent især vild med den nye af skærbæks han forstår da at finde dem.


Barselsvikar søges fra Juni til at passe Hestepension med pt. 26 heste plus 4 føl.


Føl i år: Schufro på Weltmeyer hoppe/ Doolittle på Temple wind hoppe og Zack på De niro hoppe

www.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Reni....
Forfatter: 
Dato:  11-03-2009 10:27

Tak Reni ... jeg overvejede det skam også og det var lige før jeg havde sendt en sms, men så kom der lige tre gode sekunder og jeg fik med så bekræftet han var udtaget.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider