Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Baltimore Vrå?
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 12:34

Jeg hørte, at en anglo-araber er gået videre i Herning.

Men er der nogen der har billeder af ham- og hvordan er han gående?

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Avlshingst kåret i 1. klasse sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Så ham i dag
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 13:25

Jeg så ham for første gang i dag og mit umiddelbare indtryk er meget positivt. Super smart og ædel model og meget fint gående i traven. Han imponerede mig i dag med hans travbevægelse. (skridt og galop tør jeg ikke udtale mig om dag jeg ikke har set dem)

Jeg vil tro han passer til et bredt udsnit af hopper.

0
0
Svar på denne tråd

du kan...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 13:50

se et lille billede af ham her:www.shagya-anglo-arabere.dk/ og går du ind under galleri-hingstenyt er der lidt flere. Du kan også søger på billeder fra TAF-kåringen på ridehesten.com, han blev nemlig trakehnerkåret for et par uger siden.

Jeg vil ligesom Sinne sige, at han passer til et bredt udsnit. Hans far Fort Baron X har gjort det ualmindeligt godt i angloavlen, han er bare et par cm for lille til DV, hvad der er ualmindeligt synd for han ser ud til at avle en god størrelse.

Ullan

0
0
Svar på denne tråd

Med forbehold
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 14:42

Med forbehold for skridt og galop som jeg ikke fik set.

Han er en, jeg vil holde øje med i fremtiden og en af de mest tiltalende hingste i årets hingstekåring. Glæder mig meget til at se ham under rytter, så nu er jeg jo nok nødsaget til at tage ned og se afslutningen af 10 dages testen for at se om han er lige så velfungerende under rytter

0
0
Svar på denne tråd

Baltimore
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 19:46

Jeg synes også han var vildt lækker.
Dejligt med en forædler der kan trave.

Er der nogen der har nogen ide om hvor han vi stå i bedækningssæsonen?

Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed.

Englykke

Dværgschnauzerhvalpe sælges. DKK stambog. Prima linier.
Kennel Qualifica

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 19:50

da tro at han står hos ejer og avler Rolf Hahn, der har Skærbæk ridecenter sammen med sin datter og svigersøn.

Deres hjemmeside er her: www.skaerbaek-ridecenter.dk/

men de er vist ved at få en ny, så den er ikke helt god pt. Du kan dog sagtens finde telefonnummer til Anja og Michael, der garanteret kan svare på alle bedækningsspørgsmål vedr. Baltimore.

Ullan

0
0
Svar på denne tråd

Virkelig smidig!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 19:56

Jeg var virkelig også imponeret over hans travbevægelse! Virkelig smidig... og smart at se på. Han gik jo heller ikke 'bare videre', men blev præmieret som 1 ud af 4 dressurbetonede 3 års hingste - virkelig imponerende af en forædler!

Spændt på hvor stor (lille) han er. Mht. hvad han passer til, så vil jeg mest være betænkelig med størrelsen - det er jo angloaraber, og stor er han ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Ja du kender jo
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 08:36

min mening ;-).. Jeg ville helt klart bruge ham på Dora, hvis jeg kunne. Størrelse behøver du ikke tænke på, Dora har ikke lavet noget under 168 endnu, og hans måske i mine øjne lidt tynde hals, kompenserer Dora for med sin lidt kraftige.. Og resultatet som vi har med Dora og Ghostbuster, som jo er halvbror til Vrå er blevet rigtig godt, og jeg glæder mig til den kan kåres her til sommer..

;-) Bianca

(nu også med en Welsch Mountain hoppe)

0
0
Svar på denne tråd

Han er fin!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 09:55

Han er virkelig fin. Og så er han 1,65 høj, og fik 8 8 8 i gangarter.

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!

Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...

0
0
Svar på denne tråd

Baltimore
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 19:02

Jeg så ham også til taf´s hingstedage for et par uger siden, og da var jeg bestemt ikke imponeret, men jeg må indrømme at han gjorde det rigtig godt i Herning - dejlig trav, er dog ikke så vild med hans hoved...

der ligger lidt billeder af ham på min hjemmeside her: www.jaegersminde.dk/ tafhingste2009.html

0
0
Svar på denne tråd

kanon hingst
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 21:36

Hej

Synes også han var en kanon hingst at se på, et rigtig god alternativ til dem der vil bruge forædling og er bange for at gangarterne går tabt ved at bruge ren XX, så her er muligheden for noget spændene blod.

0
0
Svar på denne tråd

Baltimore
Forfatter: 
Dato:  26-03-2009 22:55

skærbæk ridecenters ny hjemmeside er i luften - ;-)

Samme adr nyt look

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 07:50

luret hans kåringsbeskrivelse da jeg tænkte det lige var noget for mig..

men desværre står der middel rammer og det har min hoppe også.. så jeg må desværre lure videre.. øv øv øv øv ellers en rigtig fin hingst.. som jo må forædle og samtidig videregive gode gangarter..

måske sku jeg skifte min hoppe ud istedet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider