Nogen, der har set Lexus fra Jørgen Steen Jensen?
Synes at han er rigtig dejlig, men måske knapt hingstet nok...
Vi bygger vores avl på de bedste egenskaber i vores heste.
Medlem af ERFA-gruppe Østjylland.
Find os på http://www.facebook.com.
så ham igår,
synes han var lidt for tynd og uharmonisk men det er nok alderen
Vil du ha' en rigtig hest
Så er Polsk Varmblod bedst
- Heste og mennesker tegnes
Udsmykning af udstyr (pandebånd osv) kontakt PB
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet