Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Jubii. Hoppe i fol... alligevel
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 16:25

Hej..


Ville bare lige dele min glæde med jer. Min dejlige Silvermoon hoppe, blev scannet ikke drægtig efter hun i sommers blev sprøjtet i gang, havde en lynbrunst og et lille bitte æg. Blev som sagt scannet ikke drægtig på dag 20. Nu her syv måneder efter, så syntes jeg godt nok hun var vokset lidt om mavsen. Så i forbindelse med vaccination af de andre følhopper, så blev hun lige håndprøvet. Tja, og mon ikke hun så var med rovn. Så nu venter lille Mae en Zardin følle til midt juni. Så nu venter vi så ialt 4 føller. Det er jo dejligt nok, men også lidt skræmmende de her tider taget i betragtning, men da jeg insiminerede i sommer var der jo ikke lige umiddelbart krise i kølvandet. Så håber jeg får solgt. Men nu ser vi. Iøvrigt så er det 3. gang hoppen snyder en dyrlæge. Så til jer andre avlere, kan hoppen godt danne follikler, selvom den er drægtig?? For dyrlægen var, igen igen, ganske overbevist om, at hun var tom. Og til dyrlægens forsvar skal det lige siges, at det er 3 forskellige dyrlæger, som har taget fejl. Hmm..


Mange hilsner Linda

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 16:32

Hvor dejligt tillykke, tillykke sådanne overraskelser er altid velkomne


Til spørgsmålet om hoppen kan danne follikler selvom drægtig, der må jeg være dig svar skyldig.



Mvh.

Tina

Hjemmeside

www.mohito.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 æg, selvom drægtig
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:00

Ja, det kan de godt.

Mindes jeg har prøvet det et par gange, men der er samtidig fundet et fint foster, så man skal ikke stoppe med at scanne rundt i hoppen selvom der er fundet æg ...


Og tillykke, selvom der er lidt krise tider så er det vel dejligt afligevel :-)



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Follikler
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:16

Faktisk danner alle hopper follikler et godt stykke hen i drægtigheden. Det er også derfor at hopper der normalt har stærke brunster stadig kan vise brunst selvom de er drægtige.


Også tillykke herfra, selvom der er krise så ønsker man på en eller anden måde stadig at få et resultat af end "investeringer".



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode nyheder
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:56

Hvor SKØNT :) Tillykke! Hvor er det dejligt når det er den vej rundt :)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 18:17

Tillykke med det!

Og sikke en skøn hoppe!! Hun er godt nok dejlig, jeg kan godt forstå du er glad!


Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider