Hej..
Ville bare lige dele min glæde med jer. Min dejlige Silvermoon hoppe, blev scannet ikke drægtig efter hun i sommers blev sprøjtet i gang, havde en lynbrunst og et lille bitte æg. Blev som sagt scannet ikke drægtig på dag 20. Nu her syv måneder efter, så syntes jeg godt nok hun var vokset lidt om mavsen. Så i forbindelse med vaccination af de andre følhopper, så blev hun lige håndprøvet. Tja, og mon ikke hun så var med rovn. Så nu venter lille Mae en Zardin følle til midt juni. Så nu venter vi så ialt 4 føller. Det er jo dejligt nok, men også lidt skræmmende de her tider taget i betragtning, men da jeg insiminerede i sommer var der jo ikke lige umiddelbart krise i kølvandet. Så håber jeg får solgt. Men nu ser vi. Iøvrigt så er det 3. gang hoppen snyder en dyrlæge. Så til jer andre avlere, kan hoppen godt danne follikler, selvom den er drægtig?? For dyrlægen var, igen igen, ganske overbevist om, at hun var tom. Og til dyrlægens forsvar skal det lige siges, at det er 3 forskellige dyrlæger, som har taget fejl. Hmm..
Mange hilsner Linda