|
|
| Føl i nat.. |
|
|
Hej! Så fik vi et lille BH Doolittle føl i nat kl 11.40  Hoppe og Sort.... Billed kommer senere..
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
:-) Hvor dejligt for Jer. - Var det en hoppe, I håbede på? Jeg går også og tæller ned, men der er endnu lidt tid til. Terminen er først d. 28. maj..
De bedste hilsner Katarina og La Fayette Termin 28.05.09, Coronado II
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
hvor dejliget at have det over stået og så et hoppe føl, bilder glæder mig til at se den lille ny, må også vente til ca 28 maj.. gitte
gitte og hendes et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke, hvor er jeg misundelig. Jeg har lige fået et hingsteføl (godt nok som forventet), men er tilsyneladende den eneste der har fået hingst pt, og ønskede mig sådan en hoppe. Glæder mig til billeder.
Beklager taste- og stavefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med jeres nye pige - det bliver spændende at se billeder. Det er jo den første Doolittle baby der kommer til verden (efter hvad vi har hørt herinde altså ).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak tak. |
|
|
Joh.. Tror også at det er den første! Har ikke hørt om andre i hvertfald..  Sådan ser en Doolittle baby ud...
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forslag.. |
|
|
Forslag til navne er også velkomne.. Og lige et billede mere! 
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Hvor er hun fin. 
Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene
Fuldblodsplag søger godt og kærligt hjem. Vil egne sig særdelse godt til military, dressur, jagt og spring. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeeeej |
|
|
Tillykke, hvor er hun fin, hvor er jeg bare SLET IKKE misundelig. (Forsøgte selv at få lavet sådan en Doo baby, men dyrlægen sagde nej, da vi tjekkede, øv øv) Held og lykke med den smukke prinsesse. Hvad hedder mor/morfar?
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008 :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nøj hvor er den søj!! 
Det er da en slags Doodie 
WWW.ELBKGAARD.DK Venter føl efter Blue Hors Romanov maj 2009 Sælges Haf/OX-plag, vallak forv. stg. 148 VW Passat st. car årg. 98
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med følle |
| Forfatter:  |
Anne-Sofie J |
| Dato:  |
04-03-2009 09:55 |
|
Hun bliver spændende at følge 
Mvh Anne-Sofie Lazio Taf. Asassy xx-Antares Baunehøjens Dilica-"Uno"Don Diego Og lille Mona.... "Hvem sagde bonderøv..?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kunne se |
|
|
ordentlig efter, når nu der står at mor er en Crelido. Do(o)lida? Do(o)nilla Malitta Malitté Do(o)litté Do(o)lina
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008 :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er... |
| Forfatter:  |
Trunte79 |
| Dato:  |
04-03-2009 10:26 |
|
hun bare fin Diana!! Hun kom da noget før tid. Var hun ikke sat til d. 14.?? Men skidt med det når det nu er blevet sådan et smukt lille føl. Så må vi se hvornår Berit´s DoolittleBaby kommer. Men ja, hvad skal hun hedde...?? Jeg er ikke selv god til det med navne. Jeg har selv problemer med at finde ud af hvad min lille Kiranette/Painted Black-Baby skal hedde, men jeg kan da komme med lidt forslag: Magic Doo, Magnific Doo, Manilla´s Little Doo... Eller noget helt andet. Glæder mig til at se flere billeder!! 
Kirsten
Dygtig og erfaren mønstre søges!
Kiranette Kildemark ifol ved Painted Black, termin d. 4.5.2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super babe.. |
|
|
Ja hun er fin, det kan jeg skrive under på overværede jo fødslen som gik lige efter bogen, dog 11 dage før tid hvilket jo er en streg i min regning da wendy jo har termin idag ( der er ikke optræk til noget..) og jeg troede jeg skulle være først med Doo baby nå men bare min også bliver sort og et hoppeføl så går det nok. STORT TILLYKKE HERFRA..
Venter føl efter: Schufro på Weltmeyer hoppe/ Doolittle på Temple wind hoppe og Zack på De niro hoppe
www.staldlindballe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhh, hvor er hun fin |
|
|
Venter først Doolittle føl om 2,5 mdr. Kan næsten ikke vente 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er..... |
|
|
hun fin  -og STORT tillykke herfra 
Hilsner Lina
Super lækkert hoppeføl efter Casir Ask/Willemoes til salg - se nærmer information på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun skal da hedde Doodle |
|
|
Doodle= krusedulle Hvor er hun kær! Lige til at putte i lommen.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke herfra. Lækkert føl. Glæder mig til at se flere billeder.  MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Hej.. Et stort tillykke til dig. Sikke et fint og dejligt føl... og så i sort dragt. Glæder mig til at se flere billeder af hende, jeg må selv vente 2 mdr på Doolittle føl...
RDH avlshoppe udlånes til avl.
Sælges: 3 års Hingst efter BH Del Quinto/RDH hoppe/Solos Landwind Super dejlig hingst, sadelvant, trailervant og rigtig nem.
Team Cornett
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tusind Tak.... |
|
|
Alle sammen.. Og jeg tager alle navne forslag med i betragtning. Den med krusedulle, kunne være sjov, da jeg jo selv hedder Kruse Og pyt, så får I lige et billede mere  
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For katten |
|
|
STORT tillykke - hvor er hun bare BEDÅRENDE 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke dog en |
|
|
lille darling. Stort tillykke med hende, glæder mig til at følge hende fremover - super super yndig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også stort tillykke herfra... |
|
|
... hvor er det bare en skøn tid vi går i møde med alle de nye små føl!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tilykke med hende. Hun ser fin ud - men en fin lille snip på mulen. Det er en dejlig tid vi går i møde med billeder af alle de nyankomne føl. Dét må jeg slå mig til tåls med i år når nu jeg ikke selv venter føl...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke! |
|
|
Neeeeeej, hvor ER hun bare fin  Hende Manilla var da godtnok hurtig til at få det overstået. Skønt, at alt gik godt, og at du nu har ro til at komme til Herning på søndag. Så må vi bare håbe, at Wendy enten skynder sig, eller klemmer ballerne sammen indtil bagefter. Men hun plejer jo ikke at have så travlt med at slippe de små føller ud  Hilsner fra Runa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er da bare for lækker.... |
|
|
Tillykke med Doo Little følbassen. Dejlig at alt gik godt. Nu venter vi så spændt på Wendy og de andre tykke madammer hos Lindballe. Vi ses søndag, når vi skal til Hingstekåring - jubii.. Kh. Bente og Marianne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følle.. |
|
|
Tillykke med hende hvor er hun dog bare fin 
Camilla Gravers Johansen © Jasmin ifol med Saxo Højgård. Termin 9. Maj 2009
©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin følle |
|
|
Tillykke med hende. Hvor ser hun dejlig ud. Hmm navn er ikke nemt. Dodo måske? Ej jeg er ikke særlig kreativ  Eller Doolie, Doing Magic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
hej nu kan jeg snart ikke vente på min doo little baby..hoppen har termin 23 marts... Og tillykke med din hun er rigtig fin.. jeg håber selv på en sort hoppe med 4 sokker og blis..min hoppe har på de sidste 2 afkom lavet sokker og blis..
Dv heste sælges 1 års hoppeføl efter midt west ibi light 1 års hingsteføl efter midt west ibi light 2 stk 4 års vallakker efter Midt west ibi light. 1 5 års vallak www.123hjemmeside.dk/hegnsly 2 føl er s ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hun ser da båre dæjlæ ud!  By the way så er hun da en "Doodlebug"... Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke |
|
|
Til lykke til lykke, hvor er hun kær. Held og lykke med hende Olga
Nu med lidt "amatørvideo" af hestene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
hvor er hun skøn... held og lykke med hende... jeg går selv og venter på Maj månede... der skulle der gerne komme et Èpinard pal 51 føl til verden... glæder mig helt vildt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
| Forfatter:  |
Stutteri Hauge *Avl af Tinkere* |
| Dato:  |
06-03-2009 19:59 |
|
Hvor er hun bare yndig - hvilken farve ender sådan en prinsesse med at få? Sort eller mørkebrun? Hun er rigtig skøn. Hilsen Lise
Avl af Tinkere www.Stutteri-Hauge.com
- Nu med avlsgodkendt hingst: Klittens Aodhán - venter 2 føl i marts/april 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind Tak.. |
|
|
for alle de søde hilsner... Ja man nyder virkelig at komme i stalden, til sådan en lille trold  Lise: Hun bliver sort, både mor og far er også sorte..
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Samantha1982 |
| Dato:  |
08-03-2009 21:20 |
|
Stort tillykke herfra. Det er virkelig en lille yndig en du har fået der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
med den smukke lille pige.. 
Der var en tidligere der skrev "lille darling".. hvad med Darling..
F.eks. Darling M eller Darling Manilla...
Held og lykke - der går et par år før jeg får føl igen.. 
Med venlig hilsen Bolette
Et lands storhed og dets moralske fremskridt, kan bedømmes på den måde dyrene bliver behandlet. (Mahatma Gandhi)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn... |
|
|
Hej! Så blev der bestemt et navn: Holmen`s Divine ( Himmelsk, Guddommelig, Vidunderlig ) - Hvilket jeg jo synes hun er... Hilste også lige på farmand i går og fortalte at han var blevet far Så han nu egentlig ud til at være ret ligeglad med.. Blev nu lidt skuffet over hans karakterer, men pyt!
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
forslag til navn kunne være >>baby doll<< syntes nemlig hun ligner et rigtigt dukkebarn  hjertelig tillykke med hende...!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Karakter.. |
|
|
Vil ikke hænges op på det, men mener det var 7-8-8 i gangarter imod 8-9-9 sidste år.
MVH Diana Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire ) Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|