Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Føl i nat..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 07:53

Hej! Så fik vi et lille BH Doolittle føl i nat kl 11.40


Hoppe og Sort....


Billed kommer senere..



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 07:54

:-)


Hvor dejligt for Jer. - Var det en hoppe, I håbede på?


Jeg går også og tæller ned, men der er endnu lidt tid til. Terminen er først d. 28. maj..


De bedste hilsner
Katarina og La Fayette

Termin 28.05.09, Coronado II


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 07:56

hvor dejliget at have det over stået og så et hoppe føl, bilder glæder mig til at se den lille ny, må også vente til ca 28 maj.. gitte


gitte og hendes et og alt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 08:04

Tillykke, hvor er jeg misundelig.

Jeg har lige fået et hingsteføl (godt nok som forventet), men er tilsyneladende den eneste der har fået hingst pt, og ønskede mig sådan en hoppe.


Glæder mig til billeder.



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 08:22

Stort tillykke med jeres nye pige - det bliver spændende at se billeder. Det er jo den første Doolittle baby der kommer til verden (efter hvad vi har hørt herinde altså ).


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell - se video på www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Københavnsområdet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak.
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:00

Joh.. Tror også at det er den første! Har ikke hørt om andre i hvertfald..


Sådan ser en Doolittle baby ud...



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 
 Forslag..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:12

Forslag til navne er også velkomne.. Og lige et billede mere!



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:33

Hvor er hun fin.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene


Fuldblodsplag søger godt og kærligt hjem.

Vil egne sig særdelse godt til military, dressur, jagt og spring. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Neeeeej
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:48

Tillykke, hvor er hun fin, hvor er jeg bare SLET IKKE misundelig.

(Forsøgte selv at få lavet sådan en Doo baby, men dyrlægen sagde nej, da vi tjekkede, øv øv)

Held og lykke med den smukke prinsesse.


Hvad hedder mor/morfar?




Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:49

Nøj hvor er den søj!! :-)


Det er da en slags Doodie




WWW.ELBKGAARD.DK

Venter føl efter

Blue Hors Romanov maj 2009

Sælges

Haf/OX-plag, vallak forv. stg. 148

VW Passat st. car årg. 98

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med følle
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:55

Hun bliver spændende at følge



Mvh Anne-Sofie

Lazio Taf. Asassy xx-Antares

Baunehøjens Dilica-"Uno"Don Diego

Og lille Mona....

"Hvem sagde bonderøv..?"

0
0
Svar på denne tråd
 
 kunne se
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:55

ordentlig efter, når nu der står at mor er en Crelido.


Do(o)lida?

Do(o)nilla

Malitta

Malitté

Do(o)litté

Do(o)lina


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 10:26

hun bare fin Diana!! Hun kom da noget før tid. Var hun ikke sat til d. 14.?? Men skidt med det når det nu er blevet sådan et smukt lille føl. Så må vi se hvornår Berit´s DoolittleBaby kommer.

Men ja, hvad skal hun hedde...?? Jeg er ikke selv god til det med navne. Jeg har selv problemer med at finde ud af hvad min lille Kiranette/Painted Black-Baby skal hedde, men jeg kan da komme med lidt forslag:

Magic Doo, Magnific Doo, Manilla´s Little Doo... Eller noget helt andet.

Glæder mig til at se flere billeder!!



Kirsten


Dygtig og erfaren mønstre søges!

Kiranette Kildemark ifol ved Painted Black, termin d. 4.5.2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 super babe..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 10:46

Ja hun er fin, det kan jeg skrive under på overværede jo fødslen som gik lige efter bogen, dog 11 dage før tid hvilket jo er en streg i min regning da wendy jo har termin idag ( der er ikke optræk til noget..) og jeg troede jeg skulle være først med Doo baby nå men bare min også bliver sort og et hoppeføl så går det nok.

STORT TILLYKKE HERFRA..


Venter føl efter: Schufro på Weltmeyer hoppe/ Doolittle på Temple wind hoppe og Zack på De niro hoppe

www.staldlindballe.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhh, hvor er hun fin
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 10:47

Venter først Doolittle føl om 2,5 mdr. Kan næsten ikke vente

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er.....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:19

hun fin


-og STORT tillykke herfra





Hilsner

Lina


Super lækkert hoppeføl efter Casir Ask/Willemoes til salg

- se nærmer information på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun skal da hedde Doodle
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:27

Doodle= krusedulle


Hvor er hun kær! Lige til at putte i lommen.


Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:34

Stort tillykke herfra. Lækkert føl. Glæder mig til at se flere billeder.


MVH Hanne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:53

Hej..


Et stort tillykke til dig.

Sikke et fint og dejligt føl... og så i sort dragt.

Glæder mig til at se flere billeder af hende, jeg må selv vente 2 mdr på Doolittle føl...




RDH avlshoppe udlånes til avl.

Sælges:

3 års Hingst efter BH Del Quinto/RDH hoppe/Solos Landwind

Super dejlig hingst, sadelvant, trailervant og rigtig nem.


Team Cornett

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne følle...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:10

Hun ligner en Do it Right :)


Sommergræs til hingste/vallakker tilbydes

i Nordjylland.






Til sidst vil vi huske - ikke vores fjenders ord, men vores venners tavshed.
Kunsten at være klog, er kunsten at vide, hvad man skal ignorerer!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind Tak....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:57

Alle sammen.. Og jeg tager alle navne forslag med i betragtning. Den med krusedulle, kunne være sjov, da jeg jo selv hedder Kruse Og pyt, så får I lige et billede mere



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 
 For katten
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 15:09

STORT tillykke - hvor er hun bare BEDÅRENDE :D


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke dog en
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:48

lille darling. Stort tillykke med hende, glæder mig til at følge hende fremover - super super yndig.


Mus

LundebakkegårdHestecenter.dk

  • alt i broderi
  • dækkenvask
  • helpension
0
0
Svar på denne tråd
 
 Også stort tillykke herfra...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:52

... hvor er det bare en skøn tid vi går i møde med alle de nye små føl!!


www.lonerytter.dk

Venter Romanov/Schufro føl medio marts

& welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 20:11

Stort tilykke med hende. Hun ser fin ud - men en fin lille snip på mulen.


Det er en dejlig tid vi går i møde med billeder af alle de nyankomne føl. Dét må jeg slå mig til tåls med i år når nu jeg ikke selv venter føl...


Venlig hilsen

Trine



0
0
Svar på denne tråd
 
 Til lykke!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 21:55

Neeeeeej, hvor ER hun bare fin

Hende Manilla var da godtnok hurtig til at få det overstået.

Skønt, at alt gik godt, og at du nu har ro til at komme til Herning på søndag.

Så må vi bare håbe, at Wendy enten skynder sig, eller klemmer ballerne sammen indtil bagefter.

Men hun plejer jo ikke at have så travlt med at slippe de små føller ud


Hilsner fra Runa

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er da bare for lækker....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 22:44

Tillykke med Doo Little følbassen. Dejlig at alt gik godt. Nu venter vi så spændt på Wendy og de andre tykke madammer hos Lindballe.

Vi ses søndag, når vi skal til Hingstekåring - jubii..


Kh. Bente og Marianne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Følle..
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 09:37

Tillykke med hende hvor er hun dog bare fin ;)


Camilla Gravers Johansen ©


Jasmin ifol med Saxo Højgård. Termin 9. Maj 2009

©





0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin følle
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 10:35

Tillykke med hende. Hvor ser hun dejlig ud.


Hmm navn er ikke nemt. Dodo måske? Ej jeg er ikke særlig kreativ

Eller Doolie, Doing Magic.


Mange hilsner

Christina


Kig forbi: www.123hjemmeside.dk/santoogco

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin pige.
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 12:35

Tillykke med hende,hvor er hun dejlig...


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 14:29

hej

nu kan jeg snart ikke vente på min doo little baby..hoppen har termin 23 marts...

Og tillykke med din hun er rigtig fin.. jeg håber selv på en sort hoppe med 4 sokker og blis..min hoppe har på de sidste 2 afkom lavet sokker og blis..



Dv heste sælges

1 års hoppeføl efter midt west ibi light

1 års hingsteføl efter midt west ibi light

2 stk 4 års vallakker efter Midt west ibi light.

1 5 års vallak

www.123hjemmeside.dk/hegnsly

2 føl er s ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 19:47

Hun ser da båre dæjlæ ud!


By the way så er hun da en "Doodlebug"...


Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til lykke
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 18:34

Til lykke til lykke, hvor er hun kær.


Held og lykke med hende

Olga


Nu med lidt "amatørvideo" af hestene...

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 19:38

hvor er hun skøn... held og lykke med hende... jeg går selv og venter på Maj månede... der skulle der gerne komme et Èpinard pal 51 føl til verden... glæder mig helt vildt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 19:59

Hvor er hun bare yndig - hvilken farve ender sådan en prinsesse med at få? Sort eller mørkebrun?


Hun er rigtig skøn.


Hilsen Lise


Avl af Tinkere


www.Stutteri-Hauge.com


- Nu med avlsgodkendt hingst: Klittens Aodhán


- venter 2 føl i marts/april 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind Tak..
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 21:25

for alle de søde hilsner... Ja man nyder virkelig at komme i stalden, til sådan en lille trold


Lise: Hun bliver sort, både mor og far er også sorte..



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 21:20

Stort tillykke herfra. Det er virkelig en lille yndig en du har fået der :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 21:30

med den smukke lille pige.. ;)


Der var en tidligere der skrev "lille darling".. hvad med Darling..


F.eks. Darling M eller Darling Manilla...




Held og lykke - der går et par år før jeg får føl igen.. :(



Med venlig hilsen

Bolette

Et lands storhed og dets moralske fremskridt, kan bedømmes på den måde dyrene bliver behandlet. (Mahatma Gandhi)


0
0
Svar på denne tråd
 
 navn...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 10:05

Hej!


Så blev der bestemt et navn: Holmen`s Divine


( Himmelsk, Guddommelig, Vidunderlig ) - Hvilket jeg jo synes hun er...


Hilste også lige på farmand i går og fortalte at han var blevet far Så han nu egentlig ud til at være ret ligeglad med.. Blev nu lidt skuffet over hans karakterer, men pyt!



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 10:28

forslag til navn kunne være >>baby doll<< syntes nemlig hun ligner et rigtigt dukkebarn


hjertelig tillykke med hende...!!!


www.bl-art.dk borderier på næsten alt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 DVK...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 11:55

Hvilke karakterer og beskrivelse fik Doolittle?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karakter..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 14:38

Vil ikke hænges op på det, men mener det var 7-8-8 i gangarter imod 8-9-9 sidste år.



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )

Venter føl d. 15 Marts efer B. H. Doolittle




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider