Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 17:09

Halløj allesammen :)


Så er det ved at være tiden, hvor de små føller kommer til verden :) det bliver spændende!!

Min hoppe venter selv føl efter Quaterback og hold da op hvor er jeg spændt:)

Er der andre herinde som venter føl efter Quaterbak, eller allerede har et? er nemlig rigtig spændt på, hvordan de bliver :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidste år
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 21:39

fik min veninde et dejligt Quaterback føl. Quiana har Carano til morfar. Hun er født i juni og ses her fra følskuet i juli ca 6 uger gammel.







Venligst

Mette



0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:58

Vi har et Quaterback afkom fra sidste år. Hans morfar er Diamond.

Han har et fantastisk temperament,og nem at håndtere.

Han er 8 mdr gammel på billederne.




Løth's Quando



Avl af palomino fuldblod og DV
stutteri lysgaard




0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 16:03

Hvor ser de fine ud, begge to og dejligt med så meget aftegn jeg må bare vente spændt i 8 uger endnu og så det min tur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback/Weltmeyer føl
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 16:37

Vi har også en Quaterback - hun er en måned den 4 marts.

På billedet er hun 1 uge. Vi er yderst tilfreds med hende.




www.elmegaard.eu

Flere salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Den 17. marts
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 18:40

venter vi Q føl på Narcisse- Adenauer/Picandt.

Det er pænt spændende, og hun er kæmpe tyk


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 13:39

Jeg venter Quaterbackføl om 3 ugers tid på min Rotspon/Sunlight xx hoppe. Jeg er meget spændt




- Yuki



Med salathesten Rigola - nu i fol med Quaterback


Leder efter part på dressurhest på Amager




0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 15:56

Jeg er virkelig også spændt vi må lægge nogle billeder ind, når de små føller er kommet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Quando
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:10

Hej Anette L

Nej, hvor er han fin, vi har jo Quandos bror Løth´s MiAmore som blev fremstillet i Herning sidste år. Går nu som vallak hos Jan Bastrup og skal sælges. Skal i fremstille ham når den tid kommer ??


Vi venter selv et Quaterback føl til sommer (hvis ikke hoppen er solgt inden)..


Dorthe

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 mdr endnu
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:45

Skal jeg vente, før jeg ser mit Q. føl, hoppen er førstegangs, men man er nu ikke i tvivl når man ser maven :-)


Glæder mig til at se en masse dejlige Q føl hen over foråret.


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Q uarterback Føl
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 09:46

Jeg fik ham her sidste år, et overordentligt lækkert hingsteføl med et fantastisk temperament. Han er blevet helt sortbrun og meget velgående.



MVH Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lunden
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:51

Det er riktig morsomt, vi har et hingsteføl fra 2008 også, og den er nesten prikk maken til din Louise. Den har en noe større stjerne i pannen


Mvh

Ingvill

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 18:28

Til Lunden- hold fast en dejlig basse han ser sørme godt ud. Er spændt på hva farve min får, hoppen er mørkebrun og Quaterback er jo rød... hmmm.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 21:16

Jeg venter også Q-babe her til slutningen af april på min hjemmeavlede Romanov-prinsesse. Hvis pendulet virker, bliver det et hingsteføl...


Men så må vi jo bare lave en til...


Ditte

Venter føl i 2009 efter Quaterback/Romanov/Pablo og Blue Hors Rush Hour/Pablo/Sendbote

Skimmelbroget pony-vallak, 1 år sælges, slutmål ca. 138.

Holtegården

Nysted

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider