kalde hende useriøs tværtimod, hun har handlet meget seriøst med dem i mange år og jeg har ikke tidligere hørt om problemer, også derfor jeg er sådan i vildrede for det var ikke lige et problem jeg havde forventet.
Jeg har også mest lyst til at lade handelen gå retur, men samtidig er jeg jo blevet utrolig glad for min hoppe og vil jo helst beholde hende.
Billederne er noget med at de skal sammenligne billeder med beskrivelsen - kender ikke helt de regler for importen, men det er ikke her i DK de skal sendes til - men det var alt noget formidler skulle sørge for.
Helle