Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 nattevagt er der andre
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 21:16

lige som mig der holder nattevagt over deres hoppe, min har godt først termin den 12 marts , men hun er føsrte gangs folene,hun har de sidste 3 uger vist tegn på snarlig foling, sat yver med voksproper, lang og slap skede, blød som smør ved halerod, og graver boksen op hver nat. den sidste uge har jeg haft alarm på folealarmen næsten, hver nat selv om den er sat ned til mindst følsomhed, sidste nat var hun pænt svedt men der skete ikke mere , så mon ikke der snart sker noget.

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er jo snart!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:27

jeg har desværre alt for længe til min den første foler.. først midt maj, så jeg kan bare sidde her og være jaloux på alle i andre .. :-)

men det er da spændene i mellemtiden at se alle de nye føller der komemr til verden...


held og lykke med folingen og dit nye føl..







0
0
Svar på denne tråd
 
 Nattevagt
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:34

har jeg ikke endnu, den første har termin d 15/3 men ser ud til at gå tiden ud, hvilket også passer fint, og en uge over vil heller ikke gøre noget, for så passer det endnu mere med at i hvert fald de to hopper foler nogenlunde sammentid.



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhh desværre
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:36

nej "vi" har først termin midt i april. Men hun bliver blødere og sætter lidt yver og ødemer men ikke noget alarmerende endnu.


Go fornøjelse til dig med din manglende nattesøvn.






Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com



0
0
Svar på denne tråd
 
 Metjen
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:43

Du kan ikke regne med at den går tiden ud, vi har endnu til gode at en af vores WM'ere går tiden ud. Lige pludelig er de der bare.



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 07:48

Jeg har godt fulgt med i at dine altid kommer før, og regner også med at hende her gør, men indtil videre passer det hele fint med at hun går tiden ud.



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt nok
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 08:56

...så er Bella på nær med den sidste kommet præcis 4 dage før HVER gang. Lidt sjovt. Men det er jo så tæt på termin, at det føles som til termin.



Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo jeg venter også
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 12:25

Jo der er ikke mange dage til jeg også skal holde nattevagt. Jeg har også en der skal fole for første gang. Man jeg kan vente et par dage endnu med at skulle være vågen.

Hendes yver ser nu sådan ud om morgen.


Men det er helt væk om aften, men når der begynder at være noget om aften, skal jeg også holde nattevagt. Der er endnu ikke ander tegn på det er ved at være tid udover yveret.


Venlig Hilsen

Anni og Sava!!

og de andre knabstrupper.

Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst.

Bedækning tilbydes.

Se mere på:

Dunkans knabstrupper

Fjordvallak sælges. Se hjemmeside


0
0
Svar på denne tråd
 
 Early birdie
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 14:14

Min Begonia har termin 23/3 men begynder at se "små-klar" ud. Hun folede 14 dage før termin sidste år og jeg vil vædde på at hun gentager succesen i år ;)


Jeg skulle ellers have været til Tyskland med hopper næste weekend, men venter til sidste øjeblik med at afgøre om jeg tager afsted..


Tænk, at det ellerede er snart *suk*


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Holder øje
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 16:01

I går fik jeg sat kamera op i stalden, så jeg kan sidde inde i stuen og holde øje. Tager derefter det lille fjernsyn med i soveværelset, så i aftes lå jeg og læste, mens hoppen "stod ved siden af" og gumlede - smadderhyggeligt!!

Hun får alarm på en af dagene. Termin er 9. marts, og hun har meget stort yver, der ikke forsvinder på mark. Hun er også blød ved halen, men ingen vokspropper endnu, og pattespidserne kan også blive mere udfyldte endnu....



VH Lone


www.lonerytter.dk

Venter Romanov/Schufro føl medio marts

& welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 her er damen forresten
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 19:04


Og her yveret:


www.lonerytter.dk

Venter Romanov/Schufro føl medio marts

& welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:26

Min den ene har først termin 9 april..Men jeg tror bestemt ikke hun går tiden ud.. Hun har kæmpe yver og allerede begyndt med små voksdråber og synker stille og roligt bagtil.. Så jeg regner med først/midt marts.. Og det er jo lige om lidt.. .. Den anden har termin 2 april, og eftersom hun gik 28 dage over tid sidste år, og bestemt ikke ligner en der er ved at være klar,ja så venter jeg bare stille og rolig med hende...




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC

- Husk at tjekke Salgslisten



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2009 22:52

der er laaaaang tid til jeg skal det..


har en førstegangs mor der har termin 6 maj, og hende kan man ikke engang se det på endnu..


også har jeg en der desværre først har termin termin d. 1 juli.. lidt sent.. håber føllet kommer lidt før..


det er mine første føl, så det bliver rigtig spændende :D



dejlig belgier/shire sælges eller udlånes til rette person.

0
0
Svar på denne tråd
 
 om lidt
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 12:45

eller jo jer er begyndt at, forvente en snarlig foling.

Den en hoppe har termin d. 24 marts, hun er begyndt at sætte yver.

Dog må hun gerne vente en 14 dage endnu.

Men så ved jeg også, jeg bliver søvnløs, når det snerper derhen ad.

Ligger og kigger på overvågningen konstant og jeg har tre føl i vente, så det bliver nogle lange 3 mrd.


Hilsen Mig

Hvorfor ikke handle med Hjertet????

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rø / Stine
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 13:31

Hvad dælen har du puttet i Divina ;-)



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 19:17

Ja jeg ved det ikke helt selv.. .. Men hun er MEGA tyk.. Det er så vildt.. Men der skulle gerne bare ligge en lille Bushmill datter.. Gerne i palomino... Nu må vi se.. Og der skulle også gerne kun ligge en enkelt.. ...


Lige nu ligner hun en nora malkeko med hendes enorme yver...




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC

- Husk at tjekke Salgslisten



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider