|
|
| nattevagt er der andre |
|
|
lige som mig der holder nattevagt over deres hoppe, min har godt først termin den 12 marts , men hun er føsrte gangs folene,hun har de sidste 3 uger vist tegn på snarlig foling, sat yver med voksproper, lang og slap skede, blød som smør ved halerod, og graver boksen op hver nat. den sidste uge har jeg haft alarm på folealarmen næsten, hver nat selv om den er sat ned til mindst følsomhed, sidste nat var hun pænt svedt men der skete ikke mere , så mon ikke der snart sker noget. hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er jo snart! |
|
|
jeg har desværre alt for længe til min den første foler.. først midt maj, så jeg kan bare sidde her og være jaloux på alle i andre ..  men det er da spændene i mellemtiden at se alle de nye føller der komemr til verden... held og lykke med folingen og dit nye føl..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nattevagt |
|
|
har jeg ikke endnu, den første har termin d 15/3 men ser ud til at gå tiden ud, hvilket også passer fint, og en uge over vil heller ikke gøre noget, for så passer det endnu mere med at i hvert fald de to hopper foler nogenlunde sammentid.
Beklager tastefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
Flere af hestene - tag et kig
Baby og børne tøj - kontakt for info
Udlejes: RDH hoppemave, kontakt for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhh desværre |
|
|
nej "vi" har først termin midt i april. Men hun bliver blødere og sætter lidt yver og ødemer men ikke noget alarmerende endnu. Go fornøjelse til dig med din manglende nattesøvn. 
Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.
RIP: Bedstemor 27/09-28--06/11-08 Far 05/09-47--08/11-08
www.kolbaekgaard.webs.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Metjen |
|
|
Du kan ikke regne med at den går tiden ud, vi har endnu til gode at en af vores WM'ere går tiden ud. Lige pludelig er de der bare.
Mvh. Charlotte *** Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte |
|
|
Jeg har godt fulgt med i at dine altid kommer før, og regner også med at hende her gør, men indtil videre passer det hele fint med at hun går tiden ud.
Beklager tastefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
Flere af hestene - tag et kig
Baby og børne tøj - kontakt for info
Udlejes: RDH hoppemave, kontakt for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt nok |
|
|
...så er Bella på nær med den sidste kommet præcis 4 dage før HVER gang. Lidt sjovt. Men det er jo så tæt på termin, at det føles som til termin.
Mvh. Charlotte *** Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo jeg venter også |
|
|
Jo der er ikke mange dage til jeg også skal holde nattevagt. Jeg har også en der skal fole for første gang. Man jeg kan vente et par dage endnu med at skulle være vågen. Hendes yver ser nu sådan ud om morgen. 
Men det er helt væk om aften, men når der begynder at være noget om aften, skal jeg også holde nattevagt. Der er endnu ikke ander tegn på det er ved at være tid udover yveret.
Venlig Hilsen Anni og Sava!! og de andre knabstrupper. Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst. Bedækning tilbydes. Se mere på: Dunkans knabstrupper Fjordvallak sælges. Se hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Early birdie |
|
|
Min Begonia har termin 23/3 men begynder at se "små-klar" ud. Hun folede 14 dage før termin sidste år og jeg vil vædde på at hun gentager succesen i år  Jeg skulle ellers have været til Tyskland med hopper næste weekend, men venter til sidste øjeblik med at afgøre om jeg tager afsted.. Tænk, at det ellerede er snart *suk* 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holder øje |
|
|
I går fik jeg sat kamera op i stalden, så jeg kan sidde inde i stuen og holde øje. Tager derefter det lille fjernsyn med i soveværelset, så i aftes lå jeg og læste, mens hoppen "stod ved siden af" og gumlede - smadderhyggeligt!! Hun får alarm på en af dagene. Termin er 9. marts, og hun har meget stort yver, der ikke forsvinder på mark. Hun er også blød ved halen, men ingen vokspropper endnu, og pattespidserne kan også blive mere udfyldte endnu.... VH Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Min den ene har først termin 9 april..Men jeg tror bestemt ikke hun går tiden ud.. Hun har kæmpe yver og allerede begyndt med små voksdråber og synker stille og roligt bagtil.. Så jeg regner med først/midt marts.. Og det er jo lige om lidt.. .. Den anden har termin 2 april, og eftersom hun gik 28 dage over tid sidste år, og bestemt ikke ligner en der er ved at være klar,ja så venter jeg bare stille og rolig med hende...
Hilsen Stine
Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC - Husk at tjekke Salgslisten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
der er laaaaang tid til jeg skal det..
har en førstegangs mor der har termin 6 maj, og hende kan man ikke engang se det på endnu..
også har jeg en der desværre først har termin termin d. 1 juli.. lidt sent.. håber føllet kommer lidt før..
det er mine første føl, så det bliver rigtig spændende 
dejlig belgier/shire sælges eller udlånes til rette person.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| om lidt |
|
|
eller jo jer er begyndt at, forvente en snarlig foling. Den en hoppe har termin d. 24 marts, hun er begyndt at sætte yver. Dog må hun gerne vente en 14 dage endnu. Men så ved jeg også, jeg bliver søvnløs, når det snerper derhen ad. Ligger og kigger på overvågningen konstant og jeg har tre føl i vente, så det bliver nogle lange 3 mrd.
Hilsen Mig Hvorfor ikke handle med Hjertet???? Hipro foder forhandles her Til alle Racer. Også special foder til Frieser og Tinkere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rø / Stine |
|
|
Hvad dælen har du puttet i Divina 
Beklager tastefejl
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
Flere af hestene - tag et kig
Baby og børne tøj - kontakt for info
Udlejes: RDH hoppemave, kontakt for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette... |
|
|
Ja jeg ved det ikke helt selv.. .. Men hun er MEGA tyk.. Det er så vildt.. Men der skulle gerne bare ligge en lille Bushmill datter.. Gerne i palomino... Nu må vi se.. Og der skulle også gerne kun ligge en enkelt.. ... Lige nu ligner hun en nora malkeko med hendes enorme yver...
Hilsen Stine
Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC - Husk at tjekke Salgslisten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|