har brugt en hingst der kostede 2000 kr for naturlig bedækning og når jeg lægger alt oveni.... attest,opstaldning, leje af trailer, kørsel,dyrlæge m.m sammen så kostede ifolingen mig ca. 9000 kr da min hoppe ikke kom fol første gang. plus alt det , det koster at have en drægtig hoppe...
jeg regnede på mit første afkom (som der faktisk er et billede af i det nye 'magasin hest' ) og den stod mig i 18.000 ca 4 mdr gammel, og der har på intet tidspunkt været uforudsete udgifter og hoppen blev drægtig i 1. forsøg. her skal der så trækkes sæd fra på 6000, men så er der tilgængeld mange andre udgifter der er steget siden...