Hej Pia
Prøv evt at kontakte Helmuth Zelnick fra Euro Hingste Sæd Han kan evt. rådgive dig og fortælle hvor du kan skaffe det hvis han ikke selv kan få fat i det .
Trakehnerhingsten Buddenbrock er på Gestüt Hörstein i Tyskland (www.gestuet-hoerstein.de) og du kan bestille sæden direkte hos stutteriet ved at ringe til dem. Bestiller du sæden inden kl. 10.00 har du den næste dag med fragtmanden.
De skal blot forinden du bestiller have en kopi af hoppens stamtavle, din og dyrlægens adresse.
sorry - jeg husker forkert Buddenbrock er ikke stationeret på Gestüt Hörstein, det er hans fader Sixtus, der er der. Buddenbrock er på stutteri Hörem.
Normalt kan du bestille sæd direkte hos stutteriet. De skal blot forinden have en kopi af hoppens stamtavle, din og din dyrlæges adresse. Bestilles sæden om formiddagen plejer den at være fremme med fragtmand næste morgen.
Jeg er ikke sikker men der er en mulighed for at Lollands varmblod ved Kaj Olesen, ham der havde Schwadroneur, muligvis sælger noget...
Se billederne af Ham selv og to af hans sønner (king arthur og Armano) på min hp.
Billeder af en del tyske og danske trakehner top Hingste på min hp.