Min hoppe har termin om 5 uger. Hendes sidste føl er fra 2003 så jeg er helt grøn på området igen 
Men jeg kom ud i stalden i dag og i venstre side var yver ( Altså den flap der sidder ved siden af venstre pat ) spændt og hævet, men ikke øm. Det var hårdt og føltes som når en so har yverbetændelse.
Jeg har vedhæftet 2 meget dårlige billeder-havde kun kameramobil.
Kan det allerede være begyndende yver hun er ved at sætte?
Jeg kan huske fra sidst, at hun ikke havde sat særlig meget yver, heller ej vokspropper aftenen inden hun folede.
Taget uder maven : 
Taget bagfra under halen : 