Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Birkelund
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 13:18

Tidligere indlæg blev slettet af moderator pga. overskriften var med store bokstaver.

En paragraf jeg ikke var opmærksom på


Er der nogen der ved,hvad der sker på Stald Birkelund: Hjemmesiden fungerer ikke.


Thordahl.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Birkelund
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 17:30

der nåede at komme et svar som skrev om det ikke kunne være pga opdateringer...



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Birkelund
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 20:18

Mette, kan du uddybe det? Eller var der ikke mere idet.



Thordahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke mere
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 21:03

der var ikke mere i det ...



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 21:04

nu har jeg selv forsøgt, og tror måske at domænet er udløbet/opsagt ???



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 22:43

Den eneste af hingstene der er på birkelund er Michelino. De andre er andre steder i landet, og sting i holland! Carsten Sand www.heste-nettet.dk/lodge/13390/ har lejet sig ind og har salgsstal derude, tager heste i ridning osv.



Undervisning i Aalborg området tilbydes.



Frisk på en bytur med Jomfru Ane og andre HN'er? Kom frisk: www.heste-nettet.dk/forum/9/210536/ 2 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da
Forfatter: 
Dato:  06-02-2009 23:45

underligt. Det er kun et par dage siden jeg var inde på Birkelunds hjemmeside. Drøntræls når der ikke bliver informeret om sådanne ting. Hader hemmelighedskræmmeri. Det er da rart at vide hvor hingstene er henne, her op til sæsonen. Folk planlægger vel allerede nu?!






Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror ikke der er noget
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 00:00

Tror nu ikke der er noget hemmeligt ved det, sådan har det da været siden sidste bedækning sæson hvor det vel sådan set kun var onasis der var der også, resten havde de vel bare sæden fra, som de også kan have i år går jeg ud fra. Men bl.a. onassis er i ridning, og bliver derfor håndteret der nedefra i stedet!

Det er vel bare s;den man skal bruge, hingsten kan man jo ikke bruge til det helt store nu om dage! Men skriv da evt. til Carsten*linket jeg har lagt) Han har sjovt nok noget bedre styr på det!



Undervisning i Aalborg området tilbydes.



Frisk på en bytur med Jomfru Ane og andre HN'er? Kom frisk: www.heste-nettet.dk/forum/9/210536/ 2 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm ...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 07:41

Måske er Birkelund lukket.

Hvis samtlige hingste undtagen Michellino er flyttet, og Michellinos sæd er jo af dalende kvalitet, det sker jo med nogle hingste. Så måske er der slet ikke hingstestation længere ???

Men ja, spørg da en der holder til ved stedet (mener dog at have læst på deres hjemmeside at de havde hopper det skulle til en eller flere hingste på Birkelund).



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemave, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Birkelund
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 13:49

Birkelund er lukket, Carsten Sand har lejet staldene.


Mener de fleste af hingstene er solgt, men er ikke sikker..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 14:02

da en trist nyhed


Mvh Janni


Venter føl efter Mon-Ami X

April 09


0
0
Svar på denne tråd
 
 Birkelund
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 16:21

jeopardy: Hvor har du hørt det henne - altsår at Birkelund er lukket?

0
0
Svar på denne tråd
 
  Birkelund
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 17:07

Birkelund er lukket, Michellino - som var den eneste han ejede selv, bedækker ikke mere.

Stalden er lejet ud til Carsten Sand.

Og han har vidst selv fået arbejde på en skole ;)


Stutteri Volstrupgaard
http://www.volstrupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michellino
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 17:33

Kizzer: Hvad skal der så ske med Michellino?


Mvh


Malene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pokkers
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 17:54

Det var dog en trist nyhed, er det nu også rigtig? Vi havde drømt om nogle flere Michellino afkom.


Vi venter et Michellino og to Onasis afkom i år.


Kizzer du lyder meget sikker?



Mange hilsner

AnneMarie

Avl af heste, gerne med det flotte farvede skind.

Hopper kåret i Dansk Varmblod og Dansk Pinto Forening

Ny hjemmeside www.staldheden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 19:03

...også fået samme besked som Kizzer for et stykke tid siden, det er trist!

Men fint stedet "lever" videre og hingstene også gør - dog kunne Michellino godt ha virket nogle år mere.






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 birkelund
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 19:50

MaleneHøyer

Ved ikke hvad der skal ske med Michellino, han skal vel gå rundt og tulre den på folden ligesom alle andre "ældre" heste går :P


StaldHeden

Har også fået det at vide af en bekendt deroppe fra


Stutteri Volstrupgaard
http://www.volstrupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej hvor surt
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 19:51

Det har jeg slet ikke hørt, venter føl om ca 6-7 uger efter Onassis. Nej, nej, nej, de kan da ikke bare lukke Birkelund


Dorte. Lindegaarden.


Berner sennen hvalpe sælges. Salgsklare 1 marts.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemmesiden
Forfatter: 
Dato:  15-02-2009 15:31

Hjemmesiden virker igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 IKKE lukket
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 07:19

Nu har jeg en hoppe i ridning deroppe,og jeg kan oplyse jer om, at Birkelund IKKE er lukket .

Der er både Michellino og Glenlivet Sebioune deroppe og kommer sikkert også andre hingste til fra april.

Der har bla stået en kæmpe knapstrupperhingst også.

Så ring til Birkelund , hvis I vil spørge ind til en hingst .


Mvh Graven

Fronerthig Prince Teyrnon rød med blis og 4 sokker

og Fronerthig Flying Star rødbrun , blis og 4 sokker står til avlsbenyttelse







0
0
Svar på denne tråd
 
 Birkelund
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 14:28

For at skabe klarhed over fremtiden:


Birkelund er på ingen måde lukket men pt er der ikke planer om at der fortsat skal være hingstestation på stedet.


Vi har i øjeblikket staldene fyldte og fuldt op at gøre med at sevicere hoppeejere med at klargøre deres afkom til forskellige arrangementer og salg.

Ydermere kan jeg ikke fortænke Per i at, ville sadle om og kun være med fra sidelinjen, da jeg tænker at det må kræve en enorm

interesse at skulle konkurere på så ulige vilkår, når nogle få store hingstestationer har investore i ryggen som kan smide flere millioner efter hingste uden at skæve til om det er forretningsmæssigt fornuftigt.

Birkelund fortsætter vel egentlig som det startede med træning og salgstald.


MVH Carsten Sand.



www.elmegaard.eu

Flere salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 09:12

Christina og Carsten:

Hvad med hingstene? tænker nok mest på Onassis. Bliver de stadig stillet til avlsrådighed i Aars eller sælger han dem?

- er lidt nysgerrig da jeg bor ret tæt på Birkelund.


Mvh Charlotte


Besøg os på..

www.staldl.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingste
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 18:34

Hej Charlotte


Onassis er solgt til Hasse Hoffmann.

I hvilket omfang han udbydes i denne bedækningssæson ved jeg ikke.


Michellino er stadig på Birkelund - hans fremtid er endnu ikke afgjort.


Sting bliver hjemme i Holland da han egentlig aldrig har været tiltænkt det danske marked.


Men hvem ved måske kommer der i fremtiden til, at blæse nye vinde på Stald Birkelund.





www.elmegaard.eu

Flere salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har lige fået
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 07:32

en nyhedsmail fra Støvring Hingstedepot om at de har lavet en handel med Stald Birkelund.


Mvh. Lotte



Oldenborger af god afstamning sælges - der findes mere info om dem på www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 En handel?
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 10:16

Det var da meget løst, hvad dækker en handel?



Undervisning i Aalborg området tilbydes.



Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg d. 4-5april. Se præsentation for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kopieret fra Støvring hingstedepot
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 17:31

"Efter næsten 20 år i branchen har Stald Birkelunds ejer Per Vintersbølle besluttet at prøve noget nyt. Da vi gennem mange år har haft et godt samarbejde med Stald Birkelund og det var Pers ønske at hingstestationen skulle føres videre i samme ånd ,er vi efter længere tids forhandlinger blevet enige om at Støvring Hingste-Depot overtager Stald Birkelunds hingstestation. Staldene er lejet ud til Carsten Sand som fortsætter med sin nuværende salgs og uddannelsestald ,mens hingstene flytter til Støvring....yderliger info vil tilgå kunderne iløbet af kort tid"


Sælges:


Carsiaz, 3 års hp, e. Carson/RDH B-hest i spring e. Diadem www.heste-nettet.dk/lodge/423/hest/ 173569/ evt. bytte med kat 1. ungpony eller større hest.


SAFEMATE folealarm udlejes

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider