Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Jaa, god nyhed.. Hingst NF?!
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 19:45

I dag skulle min dejlige gamle NF hoppe på snart 19 år tjekkes om hun ville ku klare at få hendes 9. føl næste år..


Det sagde dyrlægen god til


Så nu skal jeg bare ha valgt en hingst, hvilket ikke er så nemt Hvad har i HN'ere af forslag?


Moonlight er efter Monzon og har Beacon Pericles til morfar.. Hun er kåret i 1. klasse.


Dejlige Moonlight her 18 år.



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Frieservallak sælges, tilredet, 4 år, 158 cm, F: Tetse MF: Fetse


0
0
Svar på denne tråd
 
 18 er ingen aldre
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 21:44

Det er jo ok afstamning på hende.


Men hvad vil du avle?


Dressur, spring, NFér eller rideponyer???


Der er jo mange muligheder? hvilket er dejligt?


MVH




Heidi Haabendal, Stald Tai





Avl af rideponyer til fremtidens rytter.
glem din import vi har avl til sport.
0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 22:13

Jeg vil avle en dejlig ridepony til mig selv, med NF afstamning. Ingen DSP..


Moonlight selv har sprunget huse og gået middel dressur, dog kun på klubplan og spring på hjemmebane pga min manglende interesse for mere.

Men jeg er nok primært dressurrytter, så en dressurhingstemand vil ikke være så ringe


Afkommet vil ligeledes blive brugt i avl, så fremt det er en hoppe selvfølgelig.


Og nej, 18 er ingen alder.. Men Moonlight er kommet tilskade med sin hofte og har forskubbet noget.. Derfor skulle hun tjekkes af dyrlægen ;D Udover det, så er hun nemlig liså frisk som da jeg fik hende som 7 årig.



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Frieservallak sælges, tilredet, 4 år, 158 cm, F: Tetse MF: Fetse


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 22:17

Hov, det var altså ikke meningen at det skulle fremstå lidt nedladende at jeg ikke ønskede DSP på hende..


Moonlight er kun kåret i NF og hun skal vel kåres i DSP for at ku lave DSP afkom?





Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Frieservallak sælges, tilredet, 4 år, 158 cm, F: Tetse MF: Fetse


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er der
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 01:36

Jo hingstekåring i NF her i februar, så jeg synes da, at du skal tage til Ikast og kigge på mandfolk, inden du beslutter dig.





Sadel byttes/sælges


Pony sælges, se præs.


Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves


Rideklubben Hammelev og Omegn


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 08:20

Silas - Det ved jeg godt og der er sat kryds i kalenderen



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Frieservallak sælges, tilredet, 4 år, 158 cm, F: Tetse MF: Fetse


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 09:24

Ihvertfald, at min hoppe's barnebarn skal stilles deroppe, så jeg kommer også og kigger.





Sadel byttes/sælges


Pony sælges, se præs.


Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves


Rideklubben Hammelev og Omegn


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 09:25

Hvem er det? Så skal jeg klappe en ekstra gang



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Frieservallak sælges, tilredet, 4 år, 158 cm, F: Tetse MF: Fetse


0
0
Svar på denne tråd
 
 Han hedder
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 09:33

Goodwill, og ejes af Stutteri Romeo.





Sadel byttes/sælges


Pony sælges, se præs.


Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves


Rideklubben Hammelev og Omegn


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 09:35

Smukt navn, det kan jeg godt huske



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Frieservallak sælges, tilredet, 4 år, 158 cm, F: Tetse MF: Fetse


0
0
Svar på denne tråd
 
 Goodwill
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 17:08

Hej


Goodwill kan ses på følgende link til træning:


www.hestegalleri.dk/html/ vid_alle.asp?UserID=8170


Lige nu er han palominofarvet pga. klipning, hvor hans gamle mørkerøde farve kommer tilbage inden hingstekåringen.

Han måler 147 cm med sko.


Mange hilsner fra


Annette Fredslund
ROMEO´s Hjemmeside
57801288 eller 40201120

Find dit barns kommende springpony hos os

eller bestil en til senere.

Vi træner dem fra helt unge.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider