Jeg vil avle en dejlig ridepony til mig selv, med NF afstamning. Ingen DSP..
Moonlight selv har sprunget huse og gået middel dressur, dog kun på klubplan og spring på hjemmebane pga min manglende interesse for mere.
Men jeg er nok primært dressurrytter, så en dressurhingstemand vil ikke være så ringe 
Afkommet vil ligeledes blive brugt i avl, så fremt det er en hoppe selvfølgelig.
Og nej, 18 er ingen alder.. Men Moonlight er kommet tilskade med sin hofte og har forskubbet noget.. Derfor skulle hun tjekkes af dyrlægen
Udover det, så er hun nemlig liså frisk som da jeg fik hende som 7 årig.