Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 DPA kåret
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 22:19

sad lige og kiggede hingste og faldt over en DPA kåret hingst som så fin ud, jeg gik så ind på heste data og ser til min undren at hingsten ikke har nogen kåring, de eneste resultater jeg støder på er fra DSA og dyreskue, samt konkurrencer.


Hvordan kan det lade sig gøre ???


Har det noget at gøre med at DPA er gået ud af LR, hvis ja, hvorfor slettes tidligere kåringer så ???



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvilken hingst
Forfatter: 
Dato:  27-01-2009 22:45

Hvilken hingst drejer det sig om?


Men ja, jeg tror der er problemer med DPA og heste-data. Så hingsten kan godt være fremstillet.



Mvh Tina, desværre uden Turpin


(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)



Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2009 06:50

Alle DPA's kåringer er slettet på hestedata her pr. 1. januar 2009

Men jeg kan ikke svare dig på hvorfor, troede kun at de var heste fra 2009 de ikke vil registrere samt der ikke vil blive indført de nye kåringer fra 2009 og videre.



Super haflingerhoppe sælges, kåret, ifol, godt redet, har været brugt til handicappet barn, hjem før pris. Send PB for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 18:28

Der er flere problemer i forhold til DPA, kan jeg lige så godt sige rent ud. Det har jeg nemlig erfaret!

Skal en DPA registreret hest (rødt pas i alt fald og måske nogle blå) udrejse af Danmark enten permanent eller midlertidigt, så sørg for at have rigtig god tid - fordi den kan ikke udrejse af landet på samme vilkår åbenbart som andre heste med røde pas.

Den kan kun p.t. udrejse af Danmark som en uregistreret hest og forlanges således oprettet i Traces systemet forud for tilsyn af kredsdyrlæge, hvis hesten kun er DPA registreret/mærket.


Mvh




Tina V.

www.stutteri-moelleaaen.dk/


Super palominohingsteføl med 8 i helhed i Danmark og Tysk følpræmiering - far PAH 54 Golden Benjamin

Ny avlsgodkendt palominohingst Moelleaaens Magic Midas

0
0
Svar på denne tråd
 
 for dælen
Forfatter: 
Dato:  29-01-2009 20:09

For dælen da.... DPA må da virkelig have gjort sig upopulær hos LU - (medmindre det er normal procedure)



Mvh Tina, desværre uden Turpin


(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)



Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2009 00:13

Jeg er nu ret sikker på, at det med hestepassene, der jo alle er udstedt på nøjagtig samme vis som alle andre forbund under LU frem til 31-12-2008, må bero på en menneskelig fejl.

Et hestepas følger en hest hele dens liv og kan ikke konverteres til noget alternativ.

Mvh




Tina V.

www.stutteri-moelleaaen.dk/


Super palominohingsteføl med 8 i helhed i Danmark og Tysk følpræmiering - far PAH 54 Golden Benjamin

Ny avlsgodkendt palominohingst Moelleaaens Magic Midas

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider