jeg har en super dejlig hoppe på 128 kåret i dsp men uden kendt afstamning, da det kniber lidt med at finde en rytter der kan magte hende har jeg overvejet at sætte hende i fol, det skulle gerne være en hingst med papirer og føllet skulle gerne blive en stor 2ér eller en 1ér. hvor stor en hingst tør jeg bruge?
hun er startet til og med la i både spring og dressur men kunne nå længere med den rigtige rytter 

hun er temmelig tyk på dressur billedet, det er taget mens hun gik på græs normalt er hun mere sporty