Hejsa allesammen..
Håber der er nogle der vil komme med nogle gode ideer til valg af hingst til min hoppe..
Det drejer sig om min 3 års Alicante, Manhattan, A´khan Z hoppe. Hun skal rides til her i foråret og kåres til sommer.
Hun er ikke så stor, 160 cm, og hun er udstyret med 3 gode gangarter, har dog en lidt flad galop, men det kan være den bliver bedre når der kommer rytter på.
Det er nok en hoppe der skal noget blod på.
Sætter lige et par billeder ind af hende, måske ikk de allerbedste..



Ved ikke lige hvordan jeg får dem store..
Min egne foreslag er hingste som:
Volstrups Casillas
Quinton
De to nye 3 års fra Katrinelund
Hvis der er noget i mangler er i velkommen til at spørge..
Mette.