Vores alarm kan kun bruges hvis den har en telefon at "ringe op fra". Om der er lavet nogen siden hen, der kan bruges til mobil eller mobilt net ved jeg ikke.
Men som sagt har vores været koblet til staldejers fastnet telefon, den har faktisk også været koblet til staldens nabo´s telefon (der var vel ca 300 meter der over).
Lidt bøvlet, men det kan lade sig gøre..
Hører der slet ikke et stuehus til den stald I har hestene I?
Jeg ville prøve at ringe til safemate og hør om de har fået noget nyt udstyr.
Vores næste træk bliver (ud over at få hestene hjem) at få kameraovervågning på.