Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 ifol eller??
Forfatter: 
Dato:  15-01-2009 20:49

Kære avlere,


Ved godt der tidligere har været indlæg ála dette men kunne jeg få lov at høre nogle historier om hopper som alligevel var ifol på trods af negative scanninger/håndprøver...

Min hoppe ser ud og opfører sig som værende ifolet. Hun er scannet tom på 18. dagen, 90 dage igen scannet tom. Hvad siger I - er der en chance for at hun kan være ifol? Hun skulle i såfald være 5 måneder henne nu.


Glæder mig til at høre fra jer


hilsener Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 indbildsk
Forfatter: 
Dato:  15-01-2009 21:03

min hoppe sidste år og var indbildsk drægtig... hun lagde sig ud og yveret hævede lidt men der kom ingen føl... tilgengæld blev hun sprøjtet på termin dagen og er nu i fol med sikkerhed... min blev scannet drægtig men den var tom på 70 dagen og 90 dagen...


men får dyrlægen ud og håndprøve hende så ved du med sikkerhed

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider