Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingst.. Hvilken??? HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  12-01-2009 11:56

Hej Ænder...


Håber der er nogen kloge herinde der kan hjælpe mig..

Jeg har en hoppe der lige er blevet 9.. Hun er 87% Oldenborg og resten Hannoveraner... Hun har et rolig sind i stalen og hvis man har hende med nogen steder men der er så også fart over feltet når jeg springer eller bare rider lidt dressur..

Jeg bruger hende meget til spring og så lige det daglige dressur..

Ville gerne have hende sat i fol i Juni i år ca... Ska også til Herning men ku være meget godt at ha lidt på forhånd at kigge efter..


Jeg søger så en hingst:

-Med fylde

-Ikke så varm i hoved

-Springemne

-Gerne en mørk hingst (da jeg gerne vil ha skimmel igen)

-Gerne 170 i stang ca.

-Og så til en rimelig pris


Nogen der har nogle gode forslag..

Jeg kan desværre ikk finde ud af at sætte billeder ind, men hun er på min præsentation...


På forhånd tak

//Katja


----*Apasia "FEDE" Egelund*----


---[Smerte er bare en svaghed, der forlader kroppen]---

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 01:22

Jeg hjælper lige med et billede



Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm ...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 07:49

Din hoppe er jo tilsyneladende uden afstamning, så ikke meget hjælp at hente der.


Ud over det med prisen så lyder det til at Carano kunne være et rigtig godt bud, jeg ved dog ikk ehvad han koster eller hvor han kommer til at virke fra i 2009.



Beklager tastefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yngre hingst
Forfatter: 
Dato:  13-01-2009 10:05

Når nu du har en hoppe uden afstamning, så ville jeg vælge en billig hingst. Disse er ofte de helt unge hingste eller de lidt ældre.


Nu er din hoppe skimmel, så uanset hvilken farve hingst du bruger så er chancen 50% for et skimlet afkom, dog 75% hvis du bruger en skimlet hingst.


Jeg ville ikke turde bruge Carano på en hoppe som din der umiddelbart mangler ædelt blod, da han kan lave nogle meget tunge modeller.


Katrinelund har en hingst som Tailormade Lancelot, han er både velgående og velspringende. Pris i 2008 2500+2500.


Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!

TIL SALG

Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning

Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne

Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl

***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  14-01-2009 11:58

Tusind tak for hjælpen... Sys helt sikkert den der Lancelot ku blive et hit...


Den er super lækker...

Mange tak..


----*Apasia "FEDE" Egelund*----


---[Smerte er bare en svaghed, der forlader kroppen]---

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider