Hej Ænder...
Håber der er nogen kloge herinde der kan hjælpe mig..
Jeg har en hoppe der lige er blevet 9.. Hun er 87% Oldenborg og resten Hannoveraner... Hun har et rolig sind i stalen og hvis man har hende med nogen steder men der er så også fart over feltet når jeg springer eller bare rider lidt dressur..
Jeg bruger hende meget til spring og så lige det daglige dressur..
Ville gerne have hende sat i fol i Juni i år ca... Ska også til Herning men ku være meget godt at ha lidt på forhånd at kigge efter..
Jeg søger så en hingst:
-Med fylde
-Ikke så varm i hoved
-Springemne
-Gerne en mørk hingst (da jeg gerne vil ha skimmel igen)
-Gerne 170 i stang ca.
-Og så til en rimelig pris
Nogen der har nogle gode forslag..
Jeg kan desværre ikk finde ud af at sætte billeder ind, men hun er på min præsentation...
På forhånd tak
//Katja