Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

At leje en palomino hoppemave
Forfatter: 
Dato:  10-01-2009 13:41

Hej vil meget gerne høre jeres erfaringer, omkring at leje/låne en hoppemave, samt fra jer der selv har lånt ud.

Jeg har fået tilbudt at leje en mave, da jeg vil avle et palomino føl til mig selv. En ovenud lækker hoppe, kåret i PSA med 9 i helhed. Efter Stargolds Cavalero.

Har endnu desværre kun set hende på billeder, da jeg ikke lige har haft tid til at tage turen endnu ned og se hende.

Planen er at hun skal ifoles i juni (da hun står og skal fole i maj).

Vil helst have hende ifolet med Carpe Diem Blue, da de ser ud til at matche hinanden godt. Og så er han jo bare virkelig lækker.

Jeg har valgt at leje en hoppe, da min egen er uden papirer, og derfor ikke helt så sjov at avle på.

Erfaringer - gode som dårlige?

Venlig hilsen Nanna

Irish Cool Kaiza

Min hest er min bedste ven...

0
0
Svar på denne tråd

Pænt goddag!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2009 17:10

Jamen det må jo så... 2+2... være den selvsamme mave, jeg har et føl i p.t.

Som tilfældet er med denne hoppe (nok mest ejer/udlejer), så kan du sagtens gøre det. Synes det er en helt igennem fair aftale for begge parter. Jeg kender så også ejer lidt i forvejen, så jeg var ikke så bange for at springe ud i det (men ville ellers være lidt tilbageholden omkring et sådant projekt)!

Hvis du skulle blive bidt af dét at avle, har jeg en halvsøster til salg - godt kåret i DH i PSA med 8 i helhed

Jeg er blevet spurgt nogle gange mht. at låne hende ud, men det er jeg som udgangspunkt ikke interesseret i (har desværre ikke kendskab til ret mange vellykkede tilfælde af udlån af heste). I så fald skulle det foregå som i ovenstående tilfælde, hvor maven blot lejes ud og hoppen bliver, hvor hun er - nemlig hos mig!

Venlig hilsen

Signe m./ox-hingsten Marcant

UHØRT SMUK PALOMINOAVLSHOPPE SÆLGES!!!

WWW.UNISON.DK

0
0
Svar på denne tråd

Hej Signe.
Forfatter: 
Dato:  10-01-2009 17:46

Hej Signe.

Ja pænt goddag, har været inde på din hjemmeside og tjekke hende ud nogle gange. Og jeg er solgt til stanglakrids for at være helt ærlig. Og synes også helt igennem det lyder som en fair aftale, og ejer vireker som en man kan stole på.

Det eneste der sådan set mangler, er at jeg får snaldret mig sammen til at komme afsted, for at se skønheden IRL.

Har set din smukke Sonora til salg, og hun er stensikkert lige så smuk. Står dog pt ikke med så mange penge på hånden, så det må blive ved drømmen indtil videre.

Håber på en hoppe, som jeg så selv kan trække et føl på, når alderen er der. Men mest af alt skal det være min ridehest.

Venlig hilsen Nanna

Irish Cool Kaiza

Min hest er min bedste ven...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider