Hej vil meget gerne høre jeres erfaringer, omkring at leje/låne en hoppemave, samt fra jer der selv har lånt ud.
Jeg har fået tilbudt at leje en mave, da jeg vil avle et palomino føl til mig selv. En ovenud lækker hoppe, kåret i PSA med 9 i helhed. Efter Stargolds Cavalero.
Har endnu desværre kun set hende på billeder, da jeg ikke lige har haft tid til at tage turen endnu ned og se hende.
Planen er at hun skal ifoles i juni (da hun står og skal fole i maj).
Vil helst have hende ifolet med Carpe Diem Blue, da de ser ud til at matche hinanden godt. Og så er han jo bare virkelig lækker.
Jeg har valgt at leje en hoppe, da min egen er uden papirer, og derfor ikke helt så sjov at avle på.
Erfaringer - gode som dårlige?