Undskyld, - det er altså ikke for at være "smart-ass", men du skriver: "syntes at have hørt at palmino evt kan kåre min hoppe højre så føllet (hvis det bliver en hoppe) kan få næsten fuld stamtavle?".
Hvordan skulle det ske, tænker du?
Hvis føllet skulle FÅ en "næsten fuld stamtavle" - skulle avlsforbundet så bare fylde ud med nogle tilfældige navne? *s*
Nu ved jeg ikke en disse om palomino-avlsforbundet - men kan ikke helt forestille mig, at det er sådan det foregår 
Men det kan selvfølgelig være jeg bliver klogere *s*