|
|
| Taf hingstekåring. |
|
|
Er der nogen af jer der har tænkt på at tage til middelfart den 21. og 22. Februar og se hingstekåring og parade? Jeg synes det ser ud til at være et rigtig spændende program de har strikket sammen, og der er en hel del af hingstene jeg rigtig godt kunne tænke mig at se.
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008 :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske.... |
|
|
Vil dog ikke tage derover i 2 dage, det tvivler jeg oprigtigt på at arrangementet kan bære når der ikke er flere hingste til kåring... Men søndag hvor de tyske hingste fremvises lyder da ok. Så må man jo bare håbe de møder op, så man ikke igen står med en flad fornemmelse bagefter.
Velgående føl og plage sælges: Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco
www.stutteri-montana.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søndag |
|
|
var også der jeg ville smutte til fyn, nogen der ved om de unge hingste også vises frem søndag? jeg vil godt se baltimore vrå. Og ellers dem til parade, synes det er en fin kollektion de har samlet
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008 :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På TAF´s hjemmeside |
| Forfatter:  |
Michael T |
| Dato:  |
05-01-2009 18:40 |
|
kan man se den foreløbige tidsplan. Hvis jeg husker rigtigt er der mønstring på fast bund samt løsspringning lørdag, og fremvisning under rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fuldblod |
|
|
Den fuldblod der er tilmeldt, er det ham af din michael?
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008 :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer |
|
|
jeg kommer, og forhåbentlig begge dage hvis jeg kan finde overnatning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søndag - måske |
|
|
jeg kommer måske om søndagen for at tage lidt billeder.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ariann! |
| Forfatter:  |
Michael T |
| Dato:  |
06-01-2009 00:40 |
|
Ja, det er min 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende |
|
|
Michael - held og lykke. Skal han så også til Herning i år? Jeg tager nok derover, skal jo se hvordan det går med Aston Martin, Baltimore Vrå og PA Nafal. Plejer de tyske til opvisning at melde fra? Hvis det er tilfældet kan man måske lige så godt tage lørdag i stedet for søndag. Ullan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ullan! |
| Forfatter:  |
Michael T |
| Dato:  |
06-01-2009 01:19 |
|
Tak! Han er også meldt til Herning! Jeg har ikke indtryk af at de tyske hingste plejer at melde fra. Det er jo sådan at hvis en hingst kåres i det Tyske trkehner Verband er den automatisk også kåret i det danske Trkehner forbund - og omvendt. Og kan det trække hopper til, at vise sin hingst i "det" andet land, er det vel turen værd? Derfor tror jeg helt bestemt at de kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer også |
|
|
...ja, jeg kommer også. Skal jo nok stå på banerne, åbne døre osv., som jeg plejer - håber bare, at vejret er med os. Kan stadig huske det år, hvor der var snestorm...og det år, hvor det var 10 frostgrader og både heste, banepersonel og dommere frøs som ind i h...... . Vi ses derovre! Og held og lykke til dig Michael. /Nat
Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michael T |
|
|
Jo, der sker frameldinger. Selvfølgelig kan en hingst blive syg/skadet, men hånden på hjertet, så er det jo ikke i Danmark de fleste kunder til trakehnerhingstene er. Jeg husker godt hingstedagen i Næstved sidste år, og der var såmænd også frameldinger, og så vidt vides ikke pga. sygdom... Trist, når man har kørt langt for at se nogle bestemte hingste og de så ikke møder op.
Velgående føl og plage sælges:
Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco
www.stutteri-montana.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Montana.. |
|
|
Der er nok en der er lidt små bitter over at kører til Næstved, for at se Kaiserdom, hvor han ikke kom  Selvfølgelig kan der være en framelding eller to men ellers plejer de fleste da at komme..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vejret |
|
|
gør knapt så meget i middelfart, der skal du stå inden døre (i stalden) og lukke porten til ridehuset op  der er kanon gode forhold for alle der 
RIP Romeo, tak for 18½ gode år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overnatning |
|
|
der er en del rigtigt gode bed & breakfast i det område 
RIP Romeo, tak for 18½ gode år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trakehner |
|
|
Jeg mener da også der manglede nogle til hingstekåringen forrige år... Og så kom Stall Krotenbach ikke til eliteskuet i 2008 som planlagt (var ellers kørt derover primært for at se Occacio)... Men håber da at de tyske (og danske) hingste dukker op, men regner nu med at køre over anyway 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps Janus... |
|
|
Det var en af dem... Trist når man slår reklamen stort op og trækplastret så ikke ulejliger sig med at komme. Korrekt de fleste plejer at møde frem, og heldigt for TAF, når der ikke er flere heste timeldt i forvejen. Noget skal man jo trække publikum til med. Men pointen i mit indlæg var nu at jeg ikke tror at de tyske hingsteholdere regner med at få mange kunder fra Danmark med den størrelse den danske trakehneravl nu endnu engang har, og får man så et bedre tilbud om anden aktivitet med sin hingst hjemmefra, så bliver man måske hjemme. Og se, dét er det jeg syntes er rigtig ærgerligt og som gør at f.eks. jeg lige overvejer en ekstra gang om jeg gider køre for det. Jeg kører gerne til Neumünster eller Münster-Handorff til forårskåringen, der er jeg sikker på jeg får valuta for mine benzin- og bropenge 
Velgående føl og plage sælges:
Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco
www.stutteri-montana.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig |
| Forfatter:  |
AD-Edition |
| Dato:  |
07-01-2009 10:00 |
|
Selvfølgelig kommer vi også og kigger fine trakier, begge dage. Men derfor tager vi nu alligevel til Münster-Handorf også. Vi kan jo ikke få nok  Men ja programmet i år er fint strikket sammen, så jeg håber folk gider møde op. Jeg glæder mig til at se det nye sted, det får så meget ros. Jeg var der sidst, inden det blev bygget om, og der var det ikke for kønt.
Fotografering, webdesign og grafiske løsninger
www.ad-edition.dk Se fotos fra Trakehner-begivenheder og de fleste fynske hestebegivenheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer også... |
|
|
Jeps vi vil også være at finde begge dage... 
Den heldige ejer af PRUHESTEN OG GULDHESTEN m.fl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|