Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Taf hingstekåring.
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 15:48
Er der nogen af jer der har tænkt på at tage til middelfart den 21. og 22. Februar og se hingstekåring og parade? Jeg synes det ser ud til at være et rigtig spændende program de har strikket sammen, og der er en hel del af hingstene jeg rigtig godt kunne tænke mig at se.

Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 16:45

Vil dog ikke tage derover i 2 dage, det tvivler jeg oprigtigt på at arrangementet kan bære når der ikke er flere hingste til kåring... Men søndag hvor de tyske hingste fremvises lyder da ok. Så må man jo bare håbe de møder op, så man ikke igen står med en flad fornemmelse bagefter.






Velgående føl og plage sælges:


Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime

Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF

DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco


www.stutteri-montana.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 søndag
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 17:51

var også der jeg ville smutte til fyn, nogen der ved om de unge hingste også vises frem søndag? jeg vil godt se baltimore vrå. Og ellers dem til parade, synes det er en fin kollektion de har samlet


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 På TAF´s hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 18:40

kan man se den foreløbige tidsplan.

Hvis jeg husker rigtigt er der mønstring på fast bund samt løsspringning lørdag, og fremvisning under rytter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fuldblod
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 20:42
Den fuldblod der er tilmeldt, er det ham af din michael?

Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 kommer
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 20:46

jeg kommer, og forhåbentlig begge dage hvis jeg kan finde overnatning...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Søndag - måske
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 22:03

jeg kommer måske om søndagen for at tage lidt billeder.



mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ariann!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 00:40

Ja, det er min :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 spændende
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 01:13

Michael - held og lykke. Skal han så også til Herning i år?

Jeg tager nok derover, skal jo se hvordan det går med Aston Martin, Baltimore Vrå og PA Nafal.

Plejer de tyske til opvisning at melde fra? Hvis det er tilfældet kan man måske lige så godt tage lørdag i stedet for søndag.


Ullan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ullan!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 01:19

Tak! Han er også meldt til Herning!

Jeg har ikke indtryk af at de tyske hingste plejer at melde fra. Det er jo sådan at hvis en hingst kåres i det Tyske trkehner Verband er den automatisk også kåret i det danske Trkehner forbund - og omvendt. Og kan det trække hopper til, at vise sin hingst i "det" andet land, er det vel turen værd? Derfor tror jeg helt bestemt at de kommer :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer også
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 08:33

...ja, jeg kommer også. Skal jo nok stå på banerne, åbne døre osv., som jeg plejer - håber bare, at vejret er med os. Kan stadig huske det år, hvor der var snestorm...og det år, hvor det var 10 frostgrader og både heste, banepersonel og dommere frøs som ind i h...... .


Vi ses derovre!

Og held og lykke til dig Michael.


/Nat


Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford


Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michael T
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 13:46

Jo, der sker frameldinger. Selvfølgelig kan en hingst blive syg/skadet, men hånden på hjertet, så er det jo ikke i Danmark de fleste kunder til trakehnerhingstene er. Jeg husker godt hingstedagen i Næstved sidste år, og der var såmænd også frameldinger, og så vidt vides ikke pga. sygdom... Trist, når man har kørt langt for at se nogle bestemte hingste og de så ikke møder op.



Velgående føl og plage sælges:


Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime

Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF

DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco


www.stutteri-montana.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Montana..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 18:34

Der er nok en der er lidt små bitter over at kører til Næstved, for at se Kaiserdom, hvor han ikke kom

Selvfølgelig kan der være en framelding eller to men ellers plejer de fleste da at komme..


En rigtig hest er en Trakehner!

www.stutteri-selsoe.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 vejret
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 20:02

gør knapt så meget i middelfart, der skal du stå inden døre (i stalden) og lukke porten til ridehuset op :)


der er kanon gode forhold for alle der :)




RIP Romeo, tak for 18½ gode år :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 overnatning
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 20:02

der er en del rigtigt gode bed & breakfast i det område :)




RIP Romeo, tak for 18½ gode år :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trakehner
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 20:06

Jeg mener da også der manglede nogle til hingstekåringen forrige år...


Og så kom Stall Krotenbach ikke til eliteskuet i 2008 som planlagt (var ellers kørt derover primært for at se Occacio)...


Men håber da at de tyske (og danske) hingste dukker op, men regner nu med at køre over anyway :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps Janus...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 20:08

Det var en af dem... Trist når man slår reklamen stort op og trækplastret så ikke ulejliger sig med at komme. Korrekt de fleste plejer at møde frem, og heldigt for TAF, når der ikke er flere heste timeldt i forvejen. Noget skal man jo trække publikum til med. Men pointen i mit indlæg var nu at jeg ikke tror at de tyske hingsteholdere regner med at få mange kunder fra Danmark med den størrelse den danske trakehneravl nu endnu engang har, og får man så et bedre tilbud om anden aktivitet med sin hingst hjemmefra, så bliver man måske hjemme. Og se, dét er det jeg syntes er rigtig ærgerligt og som gør at f.eks. jeg lige overvejer en ekstra gang om jeg gider køre for det. Jeg kører gerne til Neumünster eller Münster-Handorff til forårskåringen, der er jeg sikker på jeg får valuta for mine benzin- og bropenge




Velgående føl og plage sælges:


Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime

Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF

DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco


www.stutteri-montana.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 10:00

Selvfølgelig kommer vi også og kigger fine trakier, begge dage.

Men derfor tager vi nu alligevel til Münster-Handorf også. Vi kan jo ikke få nok :-)

Men ja programmet i år er fint strikket sammen, så jeg håber folk gider møde op. Jeg glæder mig til at se det nye sted, det får så meget ros. Jeg var der sidst, inden det blev bygget om, og der var det ikke for kønt.




Fotografering, webdesign og grafiske løsninger


www.ad-edition.dk


Se fotos fra Trakehner-begivenheder

og de fleste fynske hestebegivenheder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kommer også...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 12:34

Jeps vi vil også være at finde begge dage...


Den heldige

ejer

af

PRUHESTEN

OG

GULDHESTEN

m.fl.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider