jeg skulle have sæd hjem til Hennes Lehnchen , og hun kom i brunst over påsken, hvor de ikke sender fra eurosæd .
Næste brunst gik ægget mens hun stod på Klosterheden .Margit kom så min sidste strå fra Moonwalker på hende, og det lykkedes heldigvis.
Imellemtiden, havde Helmut på egen hånd bestilt sæd, og det var også åbenbart blevet sendt ... men vi modtog det aldrig .
Jeg fik indtryk af , at Fru Wilbers mente han var bedre i sporten end i avlen. Jeg kontaktede ejeren på Stutteri Hesseltech allerede da N.D.L blev Siegerhingst som 2½ års og bestilte en bedækning, hvor de forklarede han skulle udlejes til FS i et år og bagefter uddannes.
Jeg synes han er en dejlig hingst , og kan godt lide typen og bevægelsesmønstret.
Jeg tror jeg bruger Hilkens Black Delight igen hvis Noir ikke kommer i 2009 - han kan fås igennem frost, og det er noget nemmere at planlægge !!