Hej Ænder.
Jeg vil da lige oplyse, at Allegro PIH 80 bliver stillet til Dansk sports Pony´s hingstekåring i Ikast d. 21-2 2009.
Allegro PIH 80 blev "Bedste Unghingst" med 9 i helhed, og "Årets Pinto" i Sept. 2007, og i April 2008 blev han "Best in Show" på Dotheaslyst på tværs af alle racer. Hans 4 først fødte føl i 2008 blev bedømt som følger: 1 pinto araber hoppeføl fik 85 points, Guldmedalje og blev Champion, 2 hoppeføl fik hver 8 i helhed, den ene blev 2. vinder med flere points end fløjføllet og et meget ungt, lille hingsteføl fik 7 i helhed.
Syn´s lige I skulle vide det. Mere kan ses på www.gantrup-arabians.dk