Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

my happy guest xx s'ge tilladelse
Forfatter: 
Dato:  24-12-2008 12:26

Jeg har kigget lidt paa fuldblodshingsten my happy guest xx. Han er kaaret i holstener forbundet.

Er det muligt at bruge ham paa en oldenborger hoppe og saa faa afkommet kaaret som 3 aars. jeg ved godt at den ikke kan stille til foelskue hos doa osv, men er der ikke noget med at ifoelge eu reglerne saa kan afkommet stilles til kaaring paa lige fod med de andre oller som voksen.

Hvordan ser det ud med at bruge ham paa dv hopper, begge mine oldenborger hopper er kaaret hos dv, saa jeg kan ogsaa gaa den vej hvis jeg vil. Skal jeg soege dv om tilladelse_

beklager min computer vil ikke skriver de danske vokaler ..

0
0
Svar på denne tråd

Vedr. fuldblod
Forfatter: 
Dato:  24-12-2008 13:25

Jo, du kan få røde/oldenborg papirer på afkommet, når han/hun bliver 3 år. Jeg har pt. et hingsteføl gående efter Likoto xx, og han har jeg fået et blåt pas på. Når/hvis han så stiller og opnår avlsgodkendelse/kåring, bliver hans pas byttet til et rødt pas. Jeg har så valgt at få ham chippet, da jeg så slipper for LU mærket, og han så ved en evt. kåring, vil blive brændemærket med oldenborg logoet.

Glædelige jul.

Mvh. Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Han er død!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2008 08:58

MHG XX er død. Han nåede kun at få 2 bedækningssæsonner i Holsten.

Jeg har i år fået et hingsteføl efter ham, og der er endnu et afkom i sønderjylland, men jeg tror det er ret begrænset hvad der findes efter ham i DK.

Mit afkom:

mvh

lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider