Jeg har kigget lidt paa fuldblodshingsten my happy guest xx. Han er kaaret i holstener forbundet.
Er det muligt at bruge ham paa en oldenborger hoppe og saa faa afkommet kaaret som 3 aars. jeg ved godt at den ikke kan stille til foelskue hos doa osv, men er der ikke noget med at ifoelge eu reglerne saa kan afkommet stilles til kaaring paa lige fod med de andre oller som voksen.
Hvordan ser det ud med at bruge ham paa dv hopper, begge mine oldenborger hopper er kaaret hos dv, saa jeg kan ogsaa gaa den vej hvis jeg vil. Skal jeg soege dv om tilladelse_
beklager min computer vil ikke skriver de danske vokaler ..