Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

klargøring til forbesigtigelse
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 13:24

Jeg har en hingsteplag som skal til forbesigtigelse i 2009. Der er tale om en renavlet holstener af en god hoppestamme.

Men han er ret høj, og bliver sikkert over 170 før han skal stilles til forbesigtigelse. Jeg har derfor overvejet at lade andre tage tørnen, da jeg ikke er sikker på, jeg ville kunne følge med i hans trav

Jeg bor i midtjylland(nordvestlige del) Kan i anbefale et godt sted at sende ham hen?

0
0
Svar på denne tråd

Blue Hors
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 13:31

er det sted jeg bedst kan anbefale.

cheer up babe..

0
0
Svar på denne tråd

Nå - klargør
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 13:42

Blue Hors andre end deres egne heste ? Det var jeg ikke klar over, men man skal jo lære noget nyt hver dag

MVH Janni

l'heureux propriétaire

d'un cheval appelé

Musse

0
0
Svar på denne tråd

Poul Hove...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 14:17

Poul & Gitte Hove gør det rigtig godt, og de passer hesten til UG og slange. Kristian Olesen i Hadsund har jeg også været utrolig glad for at bruge, men du bor tættere på Poul Hove.

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Ædelt, velgående hingsteføl efter Blue Hors Rush Hour sælges

Feminint, ekstremt elastisk hoppeføl efter UNO Don Diego sælges

0
0
Svar på denne tråd

Det er altid
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 14:21

Det er altid en rigtig god ide, at få en til at fremvise, der kan vise hesten bedst muligt. Så hatten af for din overvejelse. En dårlig fremviser kan ødelægge meget. Desuden en god ide at træne træne træne med hesten op til.

0
0
Svar på denne tråd

Peter Rahbek
Forfatter: 
Dato:  18-12-2008 21:40

Vores berider Peter (Ringkøbing Rideklub) er rigtig dygtig og kan også løbe stærkt ;)

Har mønstret og klargjort dyr til flere fløjpladser til årets kåringer og skuer.

Tilmed er prisen rigtig fair.

www.ringkoebing-rideklub.dk/

Mvh. Karen TT

www.bricksite.com/susgaard

Kat. 1 DSP spring hoppe til avl og hyggeridning sælges eller byttes for DV, DSP, ox eller xx plag.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider