Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingstevalg.. hmm hjælp!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2008 17:54

Hej alle i garvede avlere


Min elskede hoppe skal sættes i fol i 2009 efter hun har haft en skade derhargjort at hun dels ikke kan rides særligt intenst og dels mener jeg hun har godt af noget ferie hehe. Hun bliver aldrig rigtig dressurhest igen desværre for hun har ellers meget at byde på! Derfor vil jeg trække et føl på hende.


Hun er ikke kåret da hun er polsk varmblod, men skal kåres i dv i 09 i f1. Det er et føl til mig selv, så derfor behøver jeg ikke nogen kommentare til det. :D


Hun er 6år og har et dejligt livligt temperament. gangarterne er over middel men traven skal fremhæves. Hun har lidt bløde koder.


Hingsten skal avle en god galop, god benstilling, ædelhed, og et godt temperament.


Hvad har i af forslag?






Vil du ha' en rigtig hest

Så er Polsk Varmblod bedst


Desirée sælges kig profil og skriv besked hvis interesse


- Heste og mennesker tegnes, priser fra 350,-


0
0
Svar på denne tråd
 
 raprapaa
Forfatter: 
Dato:  15-12-2008 13:30

Slet ingen forslag?



Vil du ha' en rigtig hest

Så er Polsk Varmblod bedst


Desirée sælges kig profil og skriv besked hvis interesse


- Heste og mennesker tegnes, priser fra 350,-


0
0
Svar på denne tråd
 
 Højde..?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 21:37

Hey Hey, jeg kan da godt kommer med et forslag..


Er ikke selv avler men er så heldig at ride en hoppe efter Crelido... Fra Katrinelund..


Har selv tilredet hende for ca 2 år siden og har redet hende siden, en kæmpe fornøjelse.. Har set flere af dens afkom, og har et indtryk at det er nogle fantastiske temperament der kommer ud af det..

Dog kan han avle noget småt, men det har jo kun noget at sige hvis din egen er meget lav...??


Der er en video af ham på deres hjemmeside, super rummelige gangarter, rider både s dressur og spring...


I hvert fald mit valg til et føl til mig selv...


God fornøjelse....


Mvh Mia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Polsk Varmblod
Forfatter: 
Dato:  16-12-2008 21:47

....er oftest baseret på Trakehner og Hannoveraner, så det vil være i den retning mine tanker går. Nu er det jo en stor dame, så der behøves ikke tænkes så meget over størrelsen.


Jeg synes at en hingst som De Noir generelt giver en god galop, eller er der også en hingst som Rush Hour. Vi har selv et par velgalopperende afkom efter Itsabrahma xx, han står lokalt og bedækker naturligt så det vil være både nemt og billigt.


Mvh.
Charlotte
***
Züchten heißt: Denken in Generationen!

TIL SALG

Ædelt DV-hoppeføl af dressurafstamning

Ædelt DV-hingsteføl - et muligt militaryemne

Welsh Mountainhoppeplag eller -hoppeføl

***

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider