Hejsa
Snakkede med en pige herover i sverige. Hun har købt en hest i DK "uden afstamning".
Den er brændemærket og hun synes det ligner en krone, men kan en hest blive brændemærket i DV hvis dens afstamning er ukendt?
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
Nej, der brændemærkes kun heste med kendt afstamning. Derimod sælges der af og til heste MED stamtsvle UDEN den er med.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet