Har tidligere efterspurgt forslag til hingstevalg til min hoppe, men uden held, så nu prøver jeg igen. Hoppen er en tysk hannoveraner på 8 år, som skal ifoles for første gang. Hun er efter Bergamon-Baryshnikov-Bolero på farsiden og Nebelhorn-Nebelwerfer-Novum på morsiden. Hun er tilpas ædel og godt bygget, lidt overbygget bagtil og kunne godt bruge lidt mere hals. Hun kan være en tændt dame så hingsten skal ikke avle for meget temperament. Føllet er til mig selv og skal bruges som dressurhest.
Jeg har selv Hoftanz og Gribaldi i tankerne, men er helt grøn som avler og vil meget gerne have andre forslag.
Hilsen Kathrine