Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 York til salg
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 08:07

Min mand gjorde mig lige opmærksom på at han havde set på en travside, at York var til salg. Jeg checkede lige på York egen side og ganske rigtigt:


YORK STUTTERI ER TIL SALG. 27. november 2008 York Stutteri ("Stumpedyssegård") er til salg.
Efter mere end 15 år - først på Bregnerødgård og senest 9 år på Stumpedyssegård, har Kiddy og Nick Elsass besluttet at reducere deres heste-aktiviteter kraftigt.
Den generelle situation og den finansielle krise har også her sat sine spor, så Kiddy og Nick har besluttet at sætte York Stutteri til salg.
Der er mange ubesvarede spørgsmål, men i det daglige er det business-as-usual.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 har set det
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 09:09

Jeg har lige set på forsiden under nyheder.


Det er da ærgeligt, men også forståeligt.


Det bliver spændende at se hvem der køber stedet.


Malene, Stald Nørreheden




R.I.P. Rowol`s Poko Welsh sec b. avlshingst


Jeg søger ny avlshingst, Welsh sec a eller b.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv. Øv. Øv.
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 10:45

Mangler ord. Så skal man ikke komme og sige at Finanskrisen ikke har ramt os.


www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk


Opstaldning søges til sød hoppe.


Kommende military/springstjerne sælges. Hoppeføl født i 2008. Med vilje & styrke.


Fuldblodshoppe kårede i DH sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kun én ting at sige:
Forfatter: 
Dato:  29-11-2008 09:18

VILDT!!!!!!!


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 17:24

Ret vildt, men bare man dog havde penge for det er godt nok et lækkert sted


Nogle som ved hvad det kommer til at koste

0
0
Svar på denne tråd
 
 45000000...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 18:03

Har jeg hørt..??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ganske rigtigt
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 18:18

stedet kan ses til 45.000.000 kr inde på http://www.pernillesams.dk


Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greb i lommen
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 18:46

Aiiiii; TO AF DEM, tak!!



2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-12-2008 22:52

Ja Birgit, du skal vist snart anskaffe dig sådan et sted med alle de ponyer du henter i tyskland!! ... ...

Tillykke med de nye drenge!!


Hilsen Stine

Welsh i Cremefarver





Husk at besøge min hjemmeside


0
0
Svar på denne tråd
 
 Iiiiiif I was a rich girl....
Forfatter: 
Dato:  05-12-2008 07:41

Ups tak


Det er nu reelt set ikke mig, der har købt dem - men jeg er medejer.. Den slags penge er jeg desværre ikke god for *suk*


2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider