Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 19:34

Halløj allesammen =)


Venter føl efter Quaterback til foråret =)

Nogle som har billeder af hans afkom??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback afkom
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 01:00




Løths Quando hingste føl 2008

8 mdr. gammel på billederne


Mvh.

Anette



Avl af palomino fuldblod og DV
stutteri lysgaard




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 08:45

Hej hej


Smukke billeder og hold op han ser godt ud.


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


4 Års Oldenborg hoppe sælges.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 22:23

Anette.... hvor er han skøn,- præcis som de andre børn efter ham jeg har set....


Jeg venter Q-baby i 2009 på min Blue Hors Silvermoon hoppe...


KH Heidi


www.123hjemmeside.dk/staldstage


Smukt hoppeføl efter Grosso`s Erbe sælges...


Sommer Magnus dressur sadel 17", 27,5 cm sælges.


OS kandar sælges, evt med KK stang og bridon.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 15:59

Virkelig et lækkert føl =o) glæder mig godt nok også til mit kommer til verden =o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvornår kommer de
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 12:18

første Q-baby'er? Vi venter den 17. marts


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg....
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 12:41

...venter 30 marts

Ellers kan du se tidligere tråd om Terminlisle 2.0






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt længere
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 13:04

Min har først termin 1. maj så vi skal vente lidt længere før den kommer ud den baby.


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Q-baby
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 17:33

Vi skal have vores første Q-baby omkring den 20 januar.

Vi er meget spændte da vi overvejer at bruge ham på en anden hoppe i 2009.



www.elmegaard.eu

Prix St George, vallak 15 år sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Løths Quando
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 16:00

Tusinde tak. Vi synes også at han er faldet godt ud og han har et fantastisk temperament. tager alt med ophøjet ro.

Vi vil helt sikker bruge Quaterback på vores hopper næste år.


Held og lykke med de nye Quaterback babyer næste år.




Avl af palomino fuldblod og DV
stutteri lysgaard




0
0
Svar på denne tråd
 
 Mon...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2008 20:41


Ved billedet af hoppen ikke er det bedste, men kunne det tænkes at være godt at sætte Q på hende.

Hun er efter Solos Carex, Ibsen, Elizar. Stor, lidt kraftig og lidt lang, men med gode gangarter. Avler væsentligt mere ædelt end man lige skulle tro når man ser hendes stamtræ og bygning!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider