Solos carex!!!!kan han stadig bruges i DV avlen,hvor finder man nogle oplysninger på den?så som pris osv osv
Er vallak og har været det i efterhånden nogle år.
Om der findes frost ved jeg ikke, men tror ikke det er billigt hvis der gør...
Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009
Sælges:
Flere af hestene - tag et kig
Baby og børne tøj - kontakt for info
Udlejes:
RDH hoppemaver, kontakt for info
står han stadig på hingstelisten og med frostsæd - så ja han kan stadig bruges
Ejer information vedr. hingsten: Solos Carex
Så burde det være til at finde noget
Kh Bettina
Mor til skønne Lærke 070106
hej
jeg har en hoppe efter ham.. og han er som sagt vallak nu og befinder sig i sverige.. du kan se mere om ham på min hjemmeside hvor der også er flere bilelder af ham
mvh.Liselotte
Dv heste sælges
1 hoppeføl efter midt west ibi light
1 hingsteføl efter midt west ibi light
2 stk 3 års vallakker efter Midt west ibi light.
www.123hjemmeside.dk/hegnsly
2 føl er solgt 2 tilbage
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet