Hej Sussie
Min hoppe blev nr. 2 til egnethedstesten i dressur som 2 års med 858 point og ingen enkeltkarakterer under 8, hun lavede dog også en rigtig fin springprøve
)
Jeg er selv dressurrytter og ønsker her min fremtidige dressurhest
)
Det skal dog nævnes at Pablo heller ikke er helt ringe i dressuren. Men ja springhest er han.
Til Ann, min hoppe er 174cm, så jeg var bare interesseret i at høre om det evt var Pablo eller min hoppe der giver højden.
Hun har kun fået et føl tidligere efter De Noir, men den er meget lille, men det kan jo sagtens være ham.
Hun er i år ifolet ved Don Romantic, det kan så til gengæld være til den anden side, da han godt kan give meget højde..
Ja det er ikke nemt
)