Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Dressage Royal
Forfatter: 
Dato:  21-11-2008 22:09

Hejsa


Er der nogen der har afkom efter denne hingst?

Overvejer at bruge ham på min hoppe efter Pablo/Donnavan/Scotsman xx.

Hvad med hans benstilling, er nogen bekendt med den?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Uno Don Diego
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 09:47

er efter Dressage Royal.


Ann


Forhandler af Regulator Complete


Nu med ny hjemmside

www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 21:15

Ja, det er rigtigt :o)


Men er der andre derude der har brugt ham?


Ann du har selv en Pablo hoppe, ikke sandt?

Hvor stor er hun?



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 21:23

Hun var 165 ved kåringen, så hun er vel et par centimeter mere nu.


Ann


Forhandler af Regulator Complete


Nu med ny hjemmside

www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 øh lige et spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 21:28

Linette - hvorfor vil du bruge Dressage Royal på den hoppe? Hvis det er den Pablo jeg kender, så er det da springblod? Og det er det vel også længere ude i anerne...

hilsner

Sussie

Stutteri Følholm

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-11-2008 21:53

Hej Sussie


Min hoppe blev nr. 2 til egnethedstesten i dressur som 2 års med 858 point og ingen enkeltkarakterer under 8, hun lavede dog også en rigtig fin springprøve :o)

Jeg er selv dressurrytter og ønsker her min fremtidige dressurhest :o)

Det skal dog nævnes at Pablo heller ikke er helt ringe i dressuren. Men ja springhest er han.


Til Ann, min hoppe er 174cm, så jeg var bare interesseret i at høre om det evt var Pablo eller min hoppe der giver højden.

Hun har kun fået et føl tidligere efter De Noir, men den er meget lille, men det kan jo sagtens være ham.

Hun er i år ifolet ved Don Romantic, det kan så til gengæld være til den anden side, da han godt kan give meget højde..


Ja det er ikke nemt :o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pablo...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 09:22

....avler eftersigende meget spredt mht størrelse og skulle derudover helst bruges på hopper med meget fuldblod.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pablo...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 10:02

Pablo blev reservefløj ved 100 dages testen hvor han bla. fik 9 i trav og 9 i galop samt 9 i spring. Han er et såkaldt dobbelttalent hvilket han i høj grad også avler videre.

Mht. størrelsen så avler min hope ihvertfald lidt spredt i størrelsen. Hun har så iøvrigt fulblodet ude i 3. led på morsiden men er selv ret ædel i typen.

Læs meget mere om Pablo her, hvor du også kan se afkom efter ham: www.rainbowequus.com/Pablo.htm


Ann


Forhandler af Regulator Complete


Nu med ny hjemmside

www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Morfar
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 17:14
Donnavan er/var vel kendt for at lave store børn? Min egen hoppe er en Donnavan og næsten alle hendes børn er blevet store. Dog synes jeg at hendes føl fra i år er lidt mindre end vanligt , men de noir er jo heller ikke noget skur. Jeg ville forvente noget mere højde fra don romantic. Hvis du er interesseret har jeg fundet et langt video klip af dressage royal, hvis du er interesseret kan jeg prøve at sende det.

Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-11-2008 17:32

Til Ariann


Du må meget gerne sende videoklip


linettefjorback@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider