Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 19:50

Hej kloge hoveder :-)


Endnu et spørgsmål om hingstevalg. Det er til min hoppe Olli (Patrai på stamtavlen)

Far: Ratio

Morfar: Koral

MMF: Lollaender


Hun er kåret i 2005 i ds med følgende karakterer og beskrivelse: en lidt uharmonisk hoppe med god trav og galop 7 6 6 6 5 6 7 7 7 7

Hun er 169 cm. Jeg ønsker at lave et dressurbetonet afkom



Mvh. Marianne

-Og de tre Dv avlshopper Olli, Sarbine og Ballerina.

venter Blue Hors Zack føl til marts :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfædrene
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 10:29

Jeg har svært ved at finde noget om din hoppes Far, Morfar etc.


Hvad ved du noget om dem mht hvor de stammer fra, race.....


Er det Holstener?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Varmblod
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 12:03

Jeg vil sige at det er et svært ønske.


Far Ratio er holstener www.allbreedpedigree.com/ratio


Morfar Koral er Svensk Varmblod www.allbreedpedigree.com/koral4


Oldefar Lolländer er hannoveraner www.allbreedpedigree.com/lollaender


Ratio og Lolländer var springheste, Koral dressurhest, den eneste der har vist sig som producent af konkurrenceheste var Lolländer.


Så jeg vil sige at det vigtigste er at finde en renstammet hingst med gode konkurrenceegenskaber, der kan samle/løfte afstamningen lidt.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hannoveraner hingste...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 13:55

Synes måske du skulle fokusere på een Hannoveraner hingst - nu du gerne vil have een dressur udgave (ikke fordi holstener ikke er een hest med gode dressuregenskaber!) men holstener fokuserer meget på spring og er hermed også een af de bedste i verden på dette punkt.


Min mening nogle af de bedste Hannoveraner hingste pt. som kunne tilføre noget meget positivt til din hoppe...


Wolkentanz ll DVH 790


De Niro (søn De Noir som står i DK)


Regazzoni DVH 721


Londonderry




0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 14:00

Dejligt i gider bruge tid på at komme med forslag. Skal jeg være lidt besværlig kunne jeg godt ønske mig en hingst med lav 1.rate da hoppen ikke blev drægtig sidste år.


Vil da lige surfe rundt og se de drenge i har forslået :-)


Mvh. Marianne

-Og de tre Dv avlshopper Olli, Sarbine og Ballerina.

venter Blue Hors Zack føl til marts :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 sønnerne....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 14:11

Ja, sønnerne er nok billigere så prøv at google det lidt hvem der står i DK


God Jagt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 14:13

Hvis i kender til hingste der kunne være aktuelle med lav 1.rate som passe til damen så hører jeg da meget gerne fra jer :-)


Mvh. Marianne

-Og de tre Dv avlshopper Olli, Sarbine og Ballerina.

venter Blue Hors Zack føl til marts :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Højagergaard
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 14:46

Kunne være en idé. www.hoejagergaard.dk

I 2008 kostede det kun 1.000 i 1. rate for alle hingstene, hvis hoppen stod på hingstestationen.


Ann


Forhandler af Regulator Complete


Nu med ny hjemmside

www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja nemlig
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 20:00

Har selv tænkt på det og er også faldet over den ultra dejlige dreng Sixten som et emne...


Mvh. Marianne

-Og de tre Dv avlshopper Olli, Sarbine og Ballerina.

venter Blue Hors Zack føl til marts :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prinz k3
Forfatter: 
Dato:  21-11-2008 10:21

Hejsa :-)


Flere har skrevet til mig i en lign tråd at han ville være et godt emne til min hoppe og vores tøser ligner lidt hinanden i bygning osv så mon ikke han kunne være noget for dig?


Ved ikke selv om jeg vil bruge ham selvom han står "lige om hjørnet" da det er ins. og ikke naturlig.


Men vi må se hvad der sker af spændende ting inden bedækningssæson 09 starter ;-)


Bare et lille tip.


KH Bettina




Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bettina
Forfatter: 
Dato:  21-11-2008 14:25

Min hoppe står også lige om hjørnet så det ville også være dejlig nemt for mig.


Mvh. Marianne

-Og de tre Dv avlshopper Olli, Sarbine og Ballerina.

venter Blue Hors Zack føl til marts :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider