Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 kan denne oldenborg hoppe kåres?
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 13:42

Hoppe, med fuld stamtavle, er brændemærket med Oldenborgerens logo og mærke, men moderen er ikke kåret.. Kan denne hoppe så?

Er ikke så meget inde i oldenborgeren eller kåring generelt, men der er tale om en hest min mor har forelsket sig i, dog skal den kunne kåres..


Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..


Mor til Naia født d 4-1-06


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 16:34

Det kan hun sagtens, men desværre kommer hun kun i forregister, da moderen ikke er kåret. Også selv om hun har fuld stamtavle.


Når hun er i forregister bliver føllene dog brændemærket som alle andre oldenborgføl.


Mht. hoppens moder. Kunne det tænkes, at det var muligt at finde frem til ejeren af denne, og evt. tilbyde at betale kåringen af denne, så begge hopper kommer i hovedstambogen? Bare en ide :-)



Mvh. Julie


---


Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det jeg undre mig over
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 14:01

Det jeg undrer mig over, hvor stammer brændemærket fra ?

Hvis omtalte hoppe har olde-logo på måsen, må moren være kåret.

Hvis ikke moren er kåret, kan føllet(omtalte hoppe) ikke få logo, men må vel i sin tid have fået LU + nummer.

Er det mig der er helt gal på den....eller ???








Sælges ;

Oldenborghingst født 12/5-06....Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak, for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 17:11

dejligt hun kan kåres.


Oxalia: Det var faktisk også min tanke, men hoppen er brændemærket, med logo.



Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..


Mor til Naia født d 4-1-06


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-11-2008 17:31

Har du navnet på hesten? Samt afstamning? Så er det måske nemmere for os at finde ud af.



Mvh. Julie


---


Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste. Besøg vores hjemmeside på www.vodagergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 17:39

mon ikke der foreligger nogle papire et eller andet sted siden den har lægo?? kunne være sjovt at høre mere


Stald Amour


Avl og Ridning af DV og DOA



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 20:16


Nu med den dejlige Pyrus <3


Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!


Hjemmeside: http://www.bricksite.com/Pyrus

0
0
Svar på denne tråd
 
 oldb. logo
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 21:55

Hej,

Jeg kan lige fortælle, at jeg har to stk afkom brændemærket med Oldenborg -brand. Deres mor er ren DV-afstamning og kåret deri. Far er Pele L. Evagård. Jeg fremstillede føllene på DOA's følskue i Forregister-klassen.Det var vist en uopmærksom brændemærker, for de kunne jo ikke få mere en LU-brand.De fik iøvrigt også rødt hestepas med DOA-logo. De fire efterfølgende helsøskende fik dog også Lu-brand.


Conni Sønderstrup Lynge


Stald Lykkebo

www.123hjemmeside.dk/Lykkebo1

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider