Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Fået ny hoppe - hvilken hingst til 09?
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 10:57

Hejsa


Jeg har netop fået en ny hest - en skøn dv hoppe efter Victory/Kawango/Herbsturm. Hendes mor er Haiti Gamborg (mormor til bl.a. Milan og Cervinia Skovvang)


Hvilken hingst vil være god at bruge i 2009? Jeg vil helst ikke bruge en "overbrugt" hingst og ende med et føl "som alle de andre" hvis I forstår ;-)


Glæder mig til at se jeres input!


Vh Bettina




Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor stor er hun?
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 16:16

Jeg ville nok prøve Michelino


Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker umiddelbart...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 16:30

Prinz K3 fra www.hoejagergaard.dk

Er hun kåret?



3-4års DV ungheste af super dressurafstamning sælges direkte fra avler.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 19:47

.. 167 i stg og er kåret i DS med 7 (767 67 77 7: Muskuløs, men kraftig hoppe med fremgribende bevægelse) tilbage fra '98


Har også tænkt Michellino da hun jo netop er halvsøster til Milans mor ;-)


Har ikke lige set eller hørt om Prinz...men den står jo "lige om hjørnet" så kunne da tage ud at se på den..


Hun har fået to afkom: en hingst efter Temple Wind XX som jeg INTET kan finde om (Hoba's Tempci) og en hoppe efter Bøgegårdens Lantino som har gået 4 års championat i år med super resultat (Standgaardens Cassiopeia).

Har sat et billede ind af hende på min præs... kan ikke finde ud af at få det herind :-( hjælp


Hov...indekstallene er:


Dressur:

Skridt, 102

Trav, 111

Galop, 92

Ridelighed, 97

Unghesteind. 100

Sikkerhed, 0.52


Spring:

Taksation, 88

Benteknik, 86

Brug af ryg, 90

Ridelighed, 87

Unghesteind., 88

Sikkerhed, 0.54


Eksteriør:

Type, 89

Forpart, 95

Overlinie, 102

Forlemmer, 100

Baglemmer, 98

Bevægelse, 95

Hellhed, 95

Sikkerhed, 0.73


Håber det kunne hjælpe lidt mere :-)


Vh Bettina





Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 20:44

mener selvf. Bøgegårdens Lantano ;-)



Bettina


Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingst ...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 21:57

Har også en hoppe fra samme stamme.

Jeg har i år fået et føl efter Michellino på hende - super føl, men den er måske lidt 'rødhåret' ;-)

(vær obs på at Michellinos sæd er ved at være temlig ringe efterhånden - ved at han i år ikke har kunne lave transportsæd pga kvaliteten)


Min hoppe er efter BH Roamncier/Kawango... Og jeg prøver nog en som Mon Ami næste år. Der skal bruges noget ædelt, så PrinzK3 kunne være et rigtig godt bud. Eller ren fuldblod...


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 prinz k3
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 13:01

min hoppe ska i fol med denne hingst næste år kunne være et godt bud på din osse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Victory
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 16:23

Puha - det kan blive et interessant bekendskab


Dejó *Linse og Ca-Dia*

www.meravigliosacreatura.dk



Top kvalitets springhest udbydes til salg - Dejó



Bedækning 2009: Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejó....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 20:37

hvad mener du......................? :-)


VH Bettina



Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøgegårdens Laurino....?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 22:56

KUNNE det ende med at blive noget godt eller skal jeg bare lede videre...??


ved godt jeg kommer med mange spørgsmål, men er rimelig grøn på dette område :-)



Vh Bettina


Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laurino
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 13:02

har fået en fin følbeskrivelse, og ud fra den kunne han sagtens være et godt bud.



Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig god idé
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 14:28
Tror jeg ham laurino er. Sad selv lige og tænkte på ham, sammen med don romantic. Mere moderne type, store rammer, gang, lange ben. Jeg snakker indimellem med marie der har lavet milan osv. Kan være hun har lidt ideer... I år har hun selv brugt nogle af de nye hingste, temptation og benneton dream, sidste år fik hun et rigtig smart hoppeføl efter sir donnerhall, og i år var der et rigtig godt hingsteføl efter wilkens. Det ser ud som om de lidt store hingste virker godt på de hopper.

Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 19:33

Tusind tak for alle jeres input :-)


Der er selvf plads til flere og der er jo også stadig lang tid til hun skal ifoles ;-)


KH Bettina




Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ariann
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 19:41

Du skal så huske på at hun har blandet holstener i (nogle af) hendes hopper, dette kan jo påvirke udfaldet...

(er selv i erfa gruppe med hende)



Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt hjælp med billede
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 20:02

Her er Betina's hoppe


Et hingstevalg skal jeg ikke have kastet mig ud i, da DV ikke er min force.



MVH. Janni





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider