Jeg lavede en tråd herinde i sidste uge, tror jeg det var. Jeg var bekymret for min 17 års ifolede hoppe. Hun var/er så træt så træt.
I fredags havde jeg så dyrlægen ude for at være sikker på hun ikke gik med noget. Fik svar på blodprøve idag, ingen forhøjede hvide blodlegemer, og går derfor udfra at hun ikke står med noget sygdom i kroppen. Dyrlægen undersøgte hende i fredags og hun har lettere forhøjet puls og hurtigere vejrtrækning+ små plukveer. Hun er meget tydeligt i fol, altså føllet ligger dybt og ses tydeligt, man kan både se og mærke den sparke 
Men konklusionen er nok at jeg melder fra til stævnet i næste weekend og giver hoppen ro fra nu af. Lidt øv da jeg havde regnet med at kunne ride en del længere, men pt har hun ikke engang lyst til skridteture, jeg ser om hun kommer op i gear igen om nogle dage/uger og så kan det være det kan blive til nogle ture i naturen.
Og så mente dyrlægen at hun skal have spædet sit foder op med drægtighedsfoder fra nu af, så mere foder, mere hø og fri til den ældre dame.
Et billede fra i sidste uge, man kan vist ane hvor maven hælder