Jeg har lige set startlisterne for DSP semifinalen på lørdag d. 15 November -
Det var dog dejligt at se så mange hingste tilmeldt - i alle klasser !
Det bliver rigtig spændende at se hvordan de har udviklet sig .
www.rawasport.dk
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet