Jamen tusind tak... Helt perfekt, så passer det jo som det skal. Mutti B. blev vaccineret 1 mdr før foling, og den bette er 5½ mdr gammel nu
Det kan jo ikke være mere timet!
Tak for hjælpen alle sammen.
Tinna, Ja, var faaaaantastisk så nemt det gik med fravænning, tror jeg har verdens mest tillidsfulde føl
. Hvordan står det til hos jer, er Deja-Vu ved at være helt vænnet fra også?
Og ang. B, Christina, så går det fremad som det skal. Vi er langt fra vores formkurve inden barsel, men det går den rigtige vej. Jeg er bare glad for at være tilbage på ryggen af hende. Vi lægger ud ligeså stille i et par LA'er, så må vi se om vi kan komme rundt
. Vi må jo først starte MB igen henimod marts, så der er lang tid til at finde formen.
Hvordan går det med Bibi, er hun ved at være flyvende?