Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Vaccine af føl/plag
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 15:45

Hvordan gør i egentlig med vaccination af de små følbørn.


Bliver de overhovedet vaccineret, hvis de står et sted uden udskiftning i stalden?


Hvis i gør, hvornår er det så smartest at vaccinere dem.?


Livet er et greb i lommen :D

Anne Krogh

Nu med smukt hoppeføl efter Zardin Firfod på min dejlige RDH hoppe Beauty

0
0
Svar på denne tråd
 
 vaccination
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 15:50

Ja, vi vaccinerer vores, de skal alligevel vaccineres mod stivkrampe. Vi vaccinerer hele banden her sidst på måneden, så er de sidste ved at være 6 mdr.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vacc af føl
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 16:03

Jeg vacc også mine føl, for de skal jo som sagt helst have stivkrampen. Her passer det også ca med at hele flokken blive nu.

Føllene blive vacc lige omkring fravænning.



Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vacc....
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 16:53

Jeg vaccinere min ifolet hoppe ca en mdr. inden forventet foling, det skulle gøre at føllet er dækket ind indtil ½ års aldersen - hvor den så bliver vaccineret...


Folealarm udlejes...


Ledig resten af året... bestil allerede nu til næste år (optaget i april)


kontakt mig pr mail: herlev_mori@hotmail.com


Gasbeton sælges www.billiggasbeton.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vaccination
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 17:51

Hejsa Anne,


dejligt at fravænning af Futte er gået så godt, var lige indenom din præs


Vi vaccinerer altid hopperne ca en måned før termin, så føllene er dækket ind indtil de ca er ½ år gamle. Der bliver de så vaccineret og revaccineret efter ca 8 uger. Så er basis´en i orden


Held og lykke i Grindsted!!


Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen.


Sublime gangarter og ærespræmie hoppeføl e. Don Romantic/SRDH Duchesse Petit sælges.


Ædelt og udtryksfuldt hoppeføl e. Prinz K3/ERDH sælges.


se www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Anne
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 18:32

Hej Anne


Vi gør ligesom Tinna. Mor bliver vacc ca 1 mdr inden foling og føl når de er ca ½ år.


Går det ellers godt med B. Det bliver godt at komme ud og lufte ørene igen.



www.elmegaard.eu

Prix St George, vallak 15 år sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 vaccinationer
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 19:01

Jeg gør som de fleste andre kan jeg se. Hele hesteflokket bliver vaccineret sidst i marts, ca en måned før hopperne har termin. Føllene bliver så vaccineret omkring fravænning, og revaccineret ca en måned efter, og får igen ca et halvt år efter, så har de basisvaccinen i orden. Derefter passer det med at de kommer med sammen med de andre i marts fremover




Knuzer fra Heidi


Dejlig lille hest søger en part Partsanonce

0
0
Svar på denne tråd
 
 perfekt
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 20:32

Jamen tusind tak... Helt perfekt, så passer det jo som det skal. Mutti B. blev vaccineret 1 mdr før foling, og den bette er 5½ mdr gammel nu Det kan jo ikke være mere timet!


Tak for hjælpen alle sammen.


Tinna, Ja, var faaaaantastisk så nemt det gik med fravænning, tror jeg har verdens mest tillidsfulde føl . Hvordan står det til hos jer, er Deja-Vu ved at være helt vænnet fra også?


Og ang. B, Christina, så går det fremad som det skal. Vi er langt fra vores formkurve inden barsel, men det går den rigtige vej. Jeg er bare glad for at være tilbage på ryggen af hende. Vi lægger ud ligeså stille i et par LA'er, så må vi se om vi kan komme rundt . Vi må jo først starte MB igen henimod marts, så der er lang tid til at finde formen.


Hvordan går det med Bibi, er hun ved at være flyvende?




Livet er et greb i lommen :D

Anne Krogh

Nu med smukt hoppeføl efter Zardin Firfod på min dejlige RDH hoppe Beauty

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider