Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Alder hvor kan bedække?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:47

Kan jeg ikke få et hurtigt svar på, hvor gammel en miniature føl/plag må være, uden at kastrerer - hvis han går sammen med hopper?


Altså, måske skrevet noget bøvlet, men op til hvilken alder, kan man være sikker på, at han ikke kan bedække?


Eller måske, fra hvornår kan han bedække?


Ønsker absolut IKKE at tage chancer...


Hilsen Vibeke


Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:


www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg




R.I.P Freykur, 8 År



WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:53

max 1 år gammel, herefter kan man ikke vide sig sikker i hvert fald


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og Logik Møldrup

Norske skovkattekillinger m. stamtavle sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay....
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 20:57

1000 tak, så stopper legen som 1 årig... så må han væk fra de søde piger


Hilsen Vibeke


Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:


www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg




R.I.P Freykur, 8 År



WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 21:44

Jeg har set en 8 måneder gammel hingsteplag bedække en hoppe.



mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ups.....
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 21:54

8 måneder


Så har vi da snart en opgave at skulle have klaret.....


Nu satser jeg IKKE på nogen lavere


Tak for hjælpen....


Hilsen Vibeke


Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:


www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg




R.I.P Freykur, 8 År



WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bedække
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 07:14

nu ved jeg ikke hvor gammel drengen er, men en god tråd er at de viser interesse for modsatte køn ved den første forårs sol (ca i marts) det år de fylder 1 år, så for nogle hingste vil de jo faktisk sige at de kun er måske 6 mdr ...



Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

Flere af hestene - tag et kig


Baby og børne tøj - kontakt for info



Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 08:38

Det passer med det kommende forår, hvor han så skal ud af folden...

Det var godt jeg fik spurgt, for var ikke klar over, at det var SÅ tidligt, at de kunne finde ud af det


Mange tak....




Hilsen Vibeke


Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:


www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg




R.I.P Freykur, 8 År



WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min tidligere
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 12:04

vallak var lavet af et 8 måneders hingsteføl.. så nogle starter tidligt..


Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg plejer........
Forfatter: 
Dato:  03-11-2008 13:19

at følge med i hvornår at jeg synes kuglerne er nede, og så får de dem af. Hvis man venter til foråret, får man bare lige pludseligt meget travlt, da de fra den ene dag til den anden vil bedække.

Men pas på, nogen er hurtigerer ved det end andre, men mine er altid under 1 år når de bliver intetkøn.


Med venlig hilsen

Merete


Shetlænderavl

Nu 2 plage og en hoppe til salg med gode papirer til fornuftige priser. Se min hjemmeside.

http://www.stutteri-winther.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hingsteføl
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 15:33

Jeg turde ikke tage nogle chancer med higsteføl og hopper sammen vinteren over. Mit sidste hingsteføl blev kastereret i efteråret da han var 7-8 måneder, stenene var nede, og han var stor nok til at dække mor hvis han fik lyst.

Mit nuværende hingsteføl er nu 5 måneder, og vrinsker allerede meget hingstet når jeg kommer ind i stalden med hopperne fra folden, så jeg er ikke i tvivl om at han ikke venter til foråret. Hopperne er så drægtige, og han skulle gerne forblive hingst, så der er jeg ikke så bekymret, men han kommer sammen med de andre hingste så snart de har accepteret ham.




Knuzer fra Heidi


Dejlig lille hest søger en part Partsanonce

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak.....
Forfatter: 
Dato:  04-11-2008 15:43

Mange tak for lærdom


Han går ikke sammen med hopper pt, og dog, for han går sammen med sin mor som skal fole til foråret....


Det er ikke mig som ejer ham, jeg ejer en vallak som også går der. Jeg havde blot lovet ejer at finde ud af, om han kunne gå sammen med mor og lille bitte føl, når hun har folet...


Det har jeg så givet videre til ejer, at det kan han IKKE....


Mange tak for hjælpen....


Hilsen Vibeke


Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:


www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg




R.I.P Freykur, 8 År



WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider