Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Liv i maven
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 00:06

Jeg har kigget trådene lidt igennem, for jeg mener spørgsmålet har været stillet før -men nu spørger jeg så igen:

Hvornår kan man mærke liv i maven?


Min hoppe er nu 4 mdr. henne og jeg følte mig helt sikker på at jeg kunne se/mærke føllet bevæge sig derinde..


Kan det passe eller er det min fantasi??


Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget senere
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 08:45

Hoppen skal være ca 8 mdr henne før du kan se fosterbevægelser. Så du må væbne dig med tålmodighed.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 10:08

nu venter min hoppe sit 3. føl og alle tre gange er jeg begyndt at kunne se rumsteren ca. 5 mdr henne.

Hun er pt. 5,5 mdr henne og der er masser af liv.


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og Logik Møldrup

Norske skovkattekillinger m. stamtavle sælges!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 10:20

Hej


Jeg har meget glæde af at følge dette her link


www.netdyredoktor.dk/sw1355.asp


Samson R.I.P 30/9.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 11:47

og tak for linket ! :)


Nå så må det jo være min fantasi, synes bare det er SÅ overbevisende baby bevægelser ved lysken - (hedder det mon det på en hest?)


Hun plejer aldrig at sprælle der når man strigler hende, og hun er godt tyk lige der ved det tynde hårlag mellem bagben og mave..


Måske jeg bare tror på min hest er et sær tilfælde


God weekend til jer alle :)


Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu et link
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 11:56

Fandt selv dette link - kan se en anden lignende tråd er kommet op, så vil da lige følge med der .


Men her er linket hvor der er skønne illustrationer af størrelsen:


www.krugerranch.com/files/ photofoaltimeline.htm


Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Har set liv
Forfatter: 
Dato:  01-11-2008 19:30

Min hoppe er knap syv måneder henne, og jeg har 100 procent sikkert set liv. Tydelige spark, som jeg også kunne mærke. Og nej, det var ikke tarmene der rumlede. Det er hendes 3. føl, og i forhold til hvad jeg har skrevet op de to forrige gange, er det næste halvanden måned tidligere. Hun er også allerede godt tyk i siderne og under bugen....


www.lonerytter.dk

Venter Romanov/Schufro føl til marts


0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfuiohfuh
Forfatter: 
Dato:  02-11-2008 18:53

har ikke kunne se noget på min hoppe, udover hendes mave er begyndt at blive bredere og hænge meget lidt :)


det er hendes første føl og mit så er død spændt, hun er 5 måneder henne nu så vi glæder os meget til der forhåbelig kommer et lysebrun hoppeføl med de smukkeste aftegn


<3Pearl FR 8099<3 <3Capella le fay DV<3
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider