I 2007 lavede jeg dette hoppeføl e. De Noir på min hoppe der er kåret F1 uden papirer.

Vi er rigtig glade for hende, da hun indtil videre virker som en meget fornuftig og god hest.
Problemet er at Dior har en hjertefejl. - muligvis hul mellem to hjerteklapper - som gør hende uegnet til ridebrug. - det vil være for farligt for rytteren, da hun bare kan dø lige pludselig.
Planen var med hende at hun skulle levere den næste generation, da det ikke er arveligt, men hun kan risikere at dø under folingen - men vi ved intet.
Hendes mor er ifol igen, og jeg håber det bliver et hoppeføl, men hvad ville i gøre?
Beholde hende og håbe at hun kan holde til at fole?
Eller få hende aflivet og håbe at hendes mor levere et hoppeføl i 2009?