|
|
| De Noir suveræn!!!! |
|
|
Så er de 30 dressurheste udtaget til Unghestechampionatet 2009 og De Noir styrer jo for vildt - han har 11 afkom udtaget dvs. over 1/3 del står han for - det er dælme sejt syntes jeg. Hehe hvem skal lige have 2 stk afkom efter ham næste år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De Noir |
|
|
Lagde også godt mærke til det da jeg kiggede tidligere i dag - det er godt nok super flot!!!!!!!  Det er der vist ikke andre hingste der kan prale af... Spændende hvordan det kommer til at gå dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super.. |
|
|
Ja, han har gjort det godt, De Noir. Han har jo også haft en del hopper, så det er vel ikke så mærkeligt . Jeg venter også De Noir føl næste år og glæder mig. Ved faktisk ikke hvem af de 3 føl jeg har i vente jeg er mest spændt på, med de resultater fædrene har lavet i år 
Venligst
Mette Gode varmblodsheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suverænt |
|
|
Det er suverænt flot, at han havde ca 10% af hopperne i sin første årgang, men alligevel kan have 33% af de udtagne 2-års hopper i sin første årgang, 33% af medaljehopperne i sin første årgang og nu 33% af de udtagne til Unghestechampionatet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 132456 |
|
|
Nej godt nok havde han en del hopper, men det er jo ikke altid nok til at afkommene også præstere resultaterne, men det må de jo siges at have gjort lige med ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot men |
|
|
Hej Det er flot af ham, men når en hingst har så mange afkom så vil der jo også være flere der kommer til finalerne end hingsten der for eks. kun har haft 30 afkom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes det er flot |
|
|
og selvom han har haft mange bedækninger.. hvor mange hingste kan skrive samme resultat trods mange bedækninger??? INGEN.. desværre dur han ikke til mine hopper selvom jeg synes han er total lækker og afkommene også... måske laver jeg alligevel en De Noir baby en dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 263625 |
|
|
Ja og dejligt at man så har et afkom efter super hingsten.. bliver spændende når hun må rides.. Held og lykke til dem med føl på vej - statistikken taler i hvert fald for at det kan gå godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 132456 |
|
|
Lene2002: Hehe kan kun give dig ret - har indtilvidere 1 afkom fra sidste år efter ham og hun ser ud til at blive ganske fin - så glæder mig til hun bliver 3, men ikke mindst også de to der kommer næste år - især den på min 3 års Weltjunge. Det bliver ganske spændende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
sikke da en dejlig tråd at læse bliver spændende at følge når man selv har et dejligt afkom efter ham. vil da også sige som Lene at trods de mange bedækninger er der da ingen der har gjort lign.
Med Venlig Hilsen Tine. De Noir / Schwadroneur hingsteplag sælges. Pony hoppeplag sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan skal det gøres! |
|
|
Så er De Noir blevet udnævnt til Elitehingst - det må også siges at være noget af en præstation - mon der overhovedet tidligere er en hingst som i så tidlig en alder som De Noirs er blevet udnævt! Syntes dælme det er flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Symaskiner |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
20-10-2008 00:22 |
|
l'heureux propriétaire d'un cheval appelé Musse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er symaskiner?? |
|
|
Kender kun dem jeg kan sy på...!! Tillykke til De Noir med Elite hingste status, det synes jeg er SÅ flot.. Jeg har selv avlet et De Noir afkom, en nu 1½ års hoppeplag. Hun er skøn, glæder mig virkelig til hun skal tilrides og til kåring. Måske vil jeg igen bruge De Noir til min hoppe.. 
Mvh. Lene Stald Vestervang Venter 2 føl i 2009 Ponyføl e. Prince Perfect og DV. føl e. "Uno" Don Diego Rytter søges til DV hoppe se annonce under Micha!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De Noir .... |
| Forfatter:  |
HN-bruger 147861 ♥nelle♥ |
| Dato:  |
21-10-2008 21:59 |
|
Tillykke til De Noir, jeg købte et hoppeføl efter ham på auktion, hun er super dejlig med fruling som morfar så glæder mig til at følge hende, syntes der er rigtig mange der er utrolig flotte og godt gående så det bliver spændende at følge dem om det også holder når de nu bliver ældre. Min har fået super flot beskrivelse fra følskue blev også udteget men gig desværre ikke videre og godt nok måske for mig ellers kunne jeg nok ikke have købt hende så billigt.  Held og lykke til alle i andre med heste efter Stjernen vivi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesten |
| Forfatter:  |
Lisab |
| Dato:  |
22-10-2008 08:50 |
|
Jeg rider en 3 års hoppe efter De noir,og med Wie Weltmeyer som morfar. sikke et skønt temperament hun har fået 
Hilsner Lisab. Mor til 3. 3 års hoppe efter De Noir tilsalg. 3 års Vallak efter Midt-West Ibi-light tilsalg. Skriv en besked for flere oplysninger. Eller gå ind op http://www.staldmejse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suveræn |
|
|
Ja jeg vil også sige tillykke til De Noir, velfortjent synes jeg. Han er jo ret ung, hold da op hvor det er flot!! Jeg synes at det siger meget om ham at så mange heste ligger blandt de bedste både til kåringer, skuer, championater og egnethedstester. Nok har han haft mange bedækninger, men han videregiver jo virkelig sine gode kvaliterer og på meget forskellige hopper. Symaskiner , det kan jeg slet ikke forholde mig til, afkommene beviser jo sit værd og gangformåen gang på gang. Han er og bliver en stor stjerne og avlsjuvel i mine øjne.
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen.
Sublime gangarter og ærespræmie hoppeføl e. Don Romantic/SRDH Duchesse Petit sælges.
Ædelt og udtryksfuldt hoppeføl e. Prinz K3/ERDH sælges.
se www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De noir.... |
|
|
Syntes det er flot af så ung en hest at blive udnævnt til elitehingst. Han har så absolut haft mange bedækninger, og så er "chancen" for at der kommer "et par" gode afkom jo også lidt større.  Men har set en del efter ham, og de ser godt ud og med gode gangarter, så al kredit til De noir! Men det beviser jo også, at afkommene kan være gode, selvom faderen er en helt normal hest. Hingsten personligt er for slap og træls, men han kan avle gode heste... Blir spændende at se om de stadigvæk er gode heste når de kommer op i klasserne, håber jeg da de er, men det er der de virkelige avlshingste "bliver født".. Held og lykke med alle jeres De noir afkom... MVH Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|