|
|
| Trakehnerkåring Neumünster |
|
|
Om 14 dage går turen til Neumünster. For første gang skal vi til Gallashow lørdag aften. Så vi kører nok derned i løbet af dagen lørdag. Vi har billetter til lørdag dag og aften, og til hele søndagen. Er der andre HN'er, der skal derned? Så kunne det måske være hyggeligt at hilse på. Eller hvis der er andre, der skal blive til om aftenen? Måske man kunne lave lidt fælles dansk spisning til aften? 
Fantastiske mennesker findes
Også hvor man mindst venter det
***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| desværre ikke |
|
|
i år... kunne ellers godt tænke mig at finde en velvet på autionen  Go tur til alle... og husk at komme med opdate og billeder herinde når i vender hjem. Mange hilsner Rikke
Til salg: Trakehner hoppeføl 2008 og hoppeplag 2007 Heartbreaker/Induc/Traumdeuter
Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års stammen har avlet nr. 7 ved DM i dressur 2007
http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg skal |
|
|
derned, jeg var så heldig at sælge et 1/2 års gammel føl til Hubertus Pool, og den er udtaget til Neumünster så vi skal ned og se om den bliver kåret, det synes vi er meget spændende, da vi jo så også har en helbror fra iår, som også tegner godt. Knus Hoffa. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende |
|
|
Det bliver da helt vildt spændende Hoffa... krydsede fingre herfra!!! Bare at blive udtaget dernede er jo stort. Husk en god opdate, til os der må bliver herhjemme. Mange hilsner Rikke
Til salg: Trakehner hoppeføl 2008 og hoppeplag 2007 Heartbreaker/Induc/Traumdeuter
Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års stammen har avlet nr. 7 ved DM i dressur 2007
http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Rikke |
|
|
Du kan tror at vi nok skal tage foto dernede. Ja, jeg synes det er stort at det man har avlet er udtaget og håber jo selvføglig at det betyder at man kan få solgt den anden lige så godt, får lige som andre herinde synes jeg det er svært at få solgt sine afkom. Knus hoffa. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal også |
|
|
vi skal til Neumünster for 6 år i træk og jeg glæder mig også rigtig meget.. Specielt til at se: Hofrat, Connery og King Arthur der alle er nye elitehingste.. Imperio er jo årets trakehner, i kraft af hans flotte sports resultater.. Gribaldi der er årets hingst..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg håber |
|
|
at der er nogle der tager billeder..
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps... |
| Forfatter:  |
AD-Edition |
| Dato:  |
14-10-2008 23:01 |
|
Vi skal selvfølgelig også ned og se årets trakehnerbegivenhed og tasken bliver selvfølgelig udstyret med et kamera. Vi glæder os som små børn før juleaften  Men til dem der må nøjes med at være i DK, kan man fra i år se hingstekåringen på webtv, man kan se mere om det på www.trakehner-verband.de
Fotografering, webdesign og grafiske løsninger
www.ad-edition.dk Se fotos fra Trakehner-begivenheder og de fleste fynske hestebegivenheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælp..... |
| Forfatter:  |
sabine (dia) |
| Dato:  |
15-10-2008 11:05 |
|
ska man bestille billetter på forhånd og hvor gør man det og hvor finder jeg adresse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
|
|
meget interesseret i billeder af kat. nr. 5, så hvis nogen alligevel sidder dernede med kameraet klar, så snup gerne et par stykker af ham... Ullan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neumünster |
|
|
tak for tippet med web-tv... Ville egentlig have været nede og kigge, men min pengepung siger der er vigtigere ting at spendere på, så det bliver ikke i år, men vil da følge med på nettet, og så regner jeg med en fyldig beskrivelse fra HN's udsendte raportere - nemlig jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og jeg ville gerne |
|
|
se billeder af katalog nr. 2, og høre hvad I syntes om ham . Bliver vist nødt til at tage derned næste år...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjælp.... |
| Forfatter:  |
sabine (dia) |
| Dato:  |
16-10-2008 11:05 |
|
slet ik nogle der kan fortælle hvor jeg bestiller billetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Neunmünster |
|
|
Jeg skal også til Neunmünster lørdag dag + aften samt søndag. Glæder mig rigtig meget til at se hvordan et tysk avls arrangement løber af staben. Har luret og lurer stadig auktionsheste, har nu været 3 forgæves ture i jylland efter heste - ønsker bare en hest med ordentlig motor, RENTAKTET og fornuftigt temperament. Og da jeg først kommer til Neunmünster om lørdagen kan jeg ikke nå at prøve auktionshestene - de er også lige unge nok, vil helst have en 4 års der så er 5 år om 2 mdr. Behøver ikke være ren trakehner og det skal være en hoppe, brun eller sort 165-167 i stg til max 100.000 kr. - nogen der kender sådan en??? *smiler* Super ide med fælles dansk spisning lørdag aften - dog er vi vist flere der skal til show lørdag aften, så vi skal planlægge det. Mikala
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Et link |
|
|
Det kommer her: www.trakehner-verband.de/termine/ termine_hm.html Fru Linco, altså! Jeg troede ikke du skulle have flere heste??? Jeg har siddet og kigget alle videoklippene af auktionshestene, men der er ikke rigtig nogen af dem, der lige fænger, synes jeg. Sidste år havde jeg da et par stykker, som tiltalte mig. Omvendt, så var den, der gik for højeste bud, så kedelig på videoen. Så tag du bare ridetøj med. Hestene kan nemlig prøves på stedet, både hele lørdagen, og søndag formiddag.
Fantastiske mennesker findes
Også hvor man mindst venter det
***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvemsomhelst |
|
|
Desværre er min elsket Hertug/Ibi Light hoppe gået ned på forandringer hun hele tiden har haft på hovseneben, hun bliver hentet af avler i denne uge - hun er godt nok en ener!!! Så jeg har været et par forgæves ture i jylland, svært at finde en hest med samme motor og det sind! På onsdag skal jeg på Stutteri Landlyst og prøve en 4 års Bronche medalje RDH hoppe efter Crelido, 166 i stg, den er meget tiltalende på billeder, men det kan jo være anderledes live. Der er 3 hopper jeg kan prøve. Syntes heller ikke der er nogen på videoer fra neunmunster jeg falder i svime over - så tror jeg lader ridetøjet blive hjemme... (hmm måske...) Bliver ihvertfald mere og mere glad for min 4 års, den er da lækker i eksteriør og gang i forhold til nogle af de andre jeg har set til 100.000 kr.!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Live streaming |
|
|
Hej. I kan følge med til kåringen - live - via nettet: www.clipmyhorse.de 'ClipMyHorse.de überträgt vom 24. - 26. Oktober 2008 denTrakehner Hengstmarkt LIVE aus den Holstenhallen zu Neumünster'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå men I er vel kommet hjem!!! |
|
|
Kan altså ikke forstå hvor den opdatering bliver af..... I er vel forhåbentlig alle sammen kommet hjem i god behold!!!  Glæder mig sådan til at høre mere. Mvh Rikke
Til salg: Trakehner hoppeføl 2008 og hoppeplag 2007 Heartbreaker/Induc/Traumdeuter
Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års stammen har avlet nr. 7 ved DM i dressur 2007
http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Fantastisk år for dansk avl!!! Kit/hoffa's Buddenbrock/xx blev kåret og udnævnt til bedste halvblodshingst, i beskrivelsen blev der også nævnt han havde bedste galop, han blev solgt til den amerikanske ol millitary rytter Darren Chatta.. Lena erichsen i fredensborg havde hingsten Syriano e. Gribaldi/Schwadroneur til kåring, han blev præmiehingst og solgt til Neustadt dosse stats stutteri.. Jørgen Retoft havde hingste Immens e. Laurids Crusader xx/ Caprimpond, til kåring, han blev også kåret... hoppefølet Kalahari e. Donaufels/Tuareg (Kancúns helsøster) blev købt af Stutteri Kiriall i bjerringbro. Hoppen Kainda (en anden helsøster til Kancún) købte vi hjem til Stutteri Carmen i Slangerup..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| video.... |
|
|
hej.. jeg har taget noget video af hofrat,hoftanzer,gribaldi,le rouge og axis. De kommer på vores hjemmeside snarest. sætter lige et par billeder ind senere. www.stutteri-selsoe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er også kommet hjem |
|
|
men har dog stadigvæk svært ved at forstå at det er sandt at det lille føl man tog imod, er blevet en sådan folt ung mand, det er da vildt. Det var fantastisk oplevelse som jeg aldrig ville have undværet, selv om man ind imellem heller ville have gemt hovedet, så spændende var det. Der skal nok komme et foto eller 2. Knus Hoffa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke til Kit/Hoffa - det er da bare super flot  Og selvfølgelig også et stort tillykke til de andre danskere - man må da sige at lille DK har gjort det godt  Glæder mig til at se billeder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke ! |
|
|
Tillykke til Kit ( - og alle de andre selvfølgelig)  Hva´så Kit, har Hörem nu lagt billet ind på "Lillebror" fra i år ?  Vi snakkes ved...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
ja vi synes at danskerne gjore det godt dernede. Ja han har jo kikket en gang på ham, og har også sagt at når han kommer til dk næste gang vil han gerne se ham, men det bliver først til foråret, så må vi se om han er solgt inde. Vi håber jo på det. Knus Hoffa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke herfra også |
| Forfatter:  |
MT Dressage Agency |
| Dato:  |
30-10-2008 17:58 |
|
Var der meldt nogen Fuldblodshingste til ? Hvis ja - afstamning please  Og blev de taget eller røg de ud?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det godt gået.. |
|
|
Hooold da op, nogle flotte resultater!! /cheer
STORT tillykke til de dygtige avlere!!! 
2-års cremello hoppe og 2008-føl til salg - se hjemmesiden:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|